پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۸۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به برنامه‌هایی مانند توسعه حرم امامین جوادین(ع)، صحن حضرت زینب(س) در کربلا، لاغرسازی ستون‌های حرم و ترفیع گنبد حرم امام حسین(ع) و... گفت: طرح ترفیع گنبد مطهر امام رضا(ع) نیز در آینده‌ای نزدیک انجام می‌گیرد.

شعار سال: حسن پلارک درباره برخی برنامه‌های انجام‌شده در سال 96 و چشم‌انداز برنامه‌های اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال 97 اظهار کرد: در سال 96 طرح توسعه اولیه حرم مطهر امامین جوادین(ع) انجام گرفت و دو شبستان زیارتی به حرم مطهر اضافه شد.

وی افزود: بازسازی و طلاکاری کلی ایوان باب المراد و باب القبله و باب القریش نیز در حرم مطهر امامین جوادین(ع) نیز به‌دست متخصصان انجام گرفت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: در سال 97 طرح‌هایی همانند لاغرسازی ستون‌های حرم مطهر امام حسین(ع) و طرح ترفیع گنبد در کربلای معلی ادامه می‌یابد.

پلارک افزود: سه ستون در حرم مطهر امام حسین(ع) لاغرسازی شده و در سال 97 نیز ستون چهارم پایان می‌پذیرد؛ کارهای مربوط به گنبد جدید نیز در استان کرمان در حال انجام است و فقط 40 درصد از ساخت گنبد مطهر باقی مانده که در ماه های آتی انجام می‌گیرد.

وی به بازدید آیت‌ الله رئیسی از طرح ترفیع گنبد حرم سیدالشهدا(ع) اشاره کرد و گفت: تولیت آستان قدس رضوی بعد از این بازدید تأکید کرد که ستاد بازسازی با توجه به تجربه به‌دست‌آمده برای ترفیع گنبد مطهر امام حسین(ع) به‌کمک مهندسان آستان قدس رضوی بیاید و طرح ترفیع گنبد مطهر امام رضا(ع) نیز انجام گیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: امسال نیز ستاد بازسازی عتبات عالیات برای طرح ترفیع گنبد مطهر امام رضا(ع) هم در طراحی هم در اجرا به‌کمک مهندسان و عوامل فنی آن می‌شتابد.

پلارک با اشاره به دیگر برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا و بلد گفت: برخی برنامه‌ها در سامرا اجرایی می‌شود اما در منطقه بلد نیز برنامه‌هایی همانند بازسازی گنبد مطهر (طلاکاری) انجام می‌گیرد.

وی افزود: طرح توسعه و توجه به بهداشت نیز در حرم مطهر امامزاده محمد منطقه بلد انجام می‌گیرد و برای این منظور نیز شبستانی ساخته خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات صحن حضرت زینب(س) در کربلا را یکی دیگر از طرح‌های مهم دانست و گفت: مهندسان و عوامل به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و قول داده‌ایم که تا ایام اربعین برخی ساختمان‌ها همانند مضیف و کتابخانه نهایی شود.

پلارک اظهار کرد: برخی دیگر از طرح‌ها همانند ساخته شدن درب‌های حرم مطهر حضرت مسلم، خیمه‌گاه، نیم‌ضریح حضرت ابوالفضل(ع) و... نیز مورد توجه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 فروردین 97، کد مطلب: 1688882: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
این طرح ترفیع باعث میشه روحیه اخلاق رضوی بیشتر در شهر پربشه و بیشتر در شهر امام رضا نمایان شود
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
تمام برکت این شهر و این کشور در زیر سایه امام رضا ست هرچی براش کنن کم کردن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین