پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
«فاطمه مهاجرانی» در حکمی جدید از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان منصوب شد.

شعار سال: ۲۶ مهر ماه امسال طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «فاطمه مهاجرانی» به عنوان سرپرست مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان منصوب شد.

در طی این مدت، اتفاق ویژه‌ای برای مدارس سمپاد متوسطه اول افتاد و طی مصوبه‌ای در شورای عالی آموزش و پرورش مقرر شد که مدارس سمپاد متوسطه اول به صورت تدریجی طی سه‌سال حذف شود.

این موضوع همچنان با موافقت‌ها و مخالفت‌هایی همراه است و هنوز رئیس‌جمهور نیز مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش را امضا نکرده است.

اما در این میان، طی حکم جدیدی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «فاطمه مهاجرانی» به عنوان رئیس مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منصوب شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 28 اسفند 96، کد مطلب: 13961228001108: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین