پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۹۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران افراطی‌گری را تحفه آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: با تمام توان به سوریه و عراق در مبارزه با تروریسم کمک کردیم.
شعارسال: وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با اشاره به اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی دو کشور، توسعه روابط دو جانبه را مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: قزاقستان نقش برجسته‌ای در استقرار ثبات و امنیت منطقه دارد و در جریان مذاکرات هسته‌ای و مذاکرات آستانه به خوبی نقش‌آفرینی کرده و توانست ایفای مسئولیت کند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های دوجانبه ایران و قراقستان را در مجامع بین‌المللی الگوی خوبی از روابط دوجانبه در منطقه ارزیابی و بر تداوم این روند تاکید کرد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه افراطی‌گری تحفه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تامین منافع آن‌ها در منطقه است، تصریح کرد: سودجویی و بهره‌گیری از گروه‌های تروریستی در جهت تاراج ثروت کشور‌های منطقه همواره از اهداف نظام سلطه است.

وی در ادامه با اشاره به خطر افراطی‌گری و تروریسم در منطقه خاطرنشان کرد: به دلیل شناخت دقیقی که از ریشه‌های تروریسم و ابعاد مختلف آن داریم با تمام توان به سوریه و عراق در مبارزه با تروریسم کمک کردیم تا بتوانند ریشه‌های تروریسم را در کشورشان بخشکانند.

وزیر دفاع قزاقستان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از فرصت فراهم شده جهت انجام این دیدار حائز اهمیت گفت: همکاری کشور‌های منطقه به ویژه روسیه، ایران و ترکیه در جهت مبارزه با تروریسم و جلوگیری از تشدید بحران در سوریه برای منطقه و جهان حائز اهمیت است و از این بابت بسیار خوشحالیم.

بیبود بکرویچ اتم کولف، ناامنی در منطقه را آفتی برای همه کشور‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد کشور‌های منطقه بتوانند با رعایت حقوق متقابل در استقرار ثبات و امنیت خود و همسایگانشان تلاش کنند.

وزیر دفاع قزاقستان اظهار امیدواری کرد که با توافق در زمینه نظام حقوقی دریای خزر، کشور‌های حاشیه دریای خزر بتوانند در جهت ارتقاء همکاری‌های همه‌جانبه سیاسی، نظامی، اقتصادی و ... گام‌های بلندتری را بردارند.

در این دیدار، روابط دوجانبه دفاعی ـ. امنیتی مرور و در زمینه توسعه و ارتقای همکاری‌ها توافقاتی حاصل شد. ­


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، تاریخ انتشار: 16فروردین 1397، کدخبر:  1337884 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
بله صد در صد ، این ها برای تسلط راحت تر بر منطقه دوست داشتند نا امنی هایی را به وجود بیاورند و سوار بر موج این افراطی گری ها شوند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
جالبیش اینه که امریکا خودش فتنه ست بعد میخواد با ما به اسم فتنه گر وارد جنگ شه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین