پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۵۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نسخه‌های امنیتی منطقه باید درون منطقه پیچیده شود و نسخه‌هایی که بیرون منطقه پیچیده می‌شود، غیرقابل تحقق و غیرقابل پذیرش است.

شعارسال : امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در سفر به روسیه با اشاره به برگزاری کنفرانس امنیتی مسکو گفت: معتقدیم نسخه‌های امنیتی منطقه باید درون منطقه پیچیده شود و نسخه‌هایی که بیرون منطقه پیچیده می‌شود به علت عدم شناخت بحران‌ها و عدم تطبیق منافع بازیگران خارجی با منافع ملت‌های منطقه غیرواقع بینانه، غیرقابل تحقق و غیرقابل پذیرش است.

حاتمی تاکید کرد: نمونه آن را در سوریه به صورت روشن شاهد بودیم. دو ائتلاف در مواجهه با تروریست‌ها در سوریه عمل کردند. یکی ائتلاف مربوط به محور مقاومت و با پشتیبانی بی‌دریغ روسیه که مبارزه واقعی را با تروریست‌ها داشت و منجر به شکست داعش شد و یک طرف هم ائتلاف به رهبری آمریکا که بسیار گزینشی عمل و تروریست‌ها را مدیریت کرد. هر جا مطابق منافع‌شان بود از آنها پشتیبانی کردند و هرجا با منافع‌شان در تضاد بود با آن به مقابله پرداختند.

وی با اشاره به سفرش به روسیه نیز اظهار داشت: در این سفر در دیدار با مقامات روسیه همکاری‌های دوجانبه نظامی و همینطور همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که شرایط خوبی را داریم را بررسی و پیگیری می‌کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان خاطرنشان کرد: امروز توانسته‌ایم به بی‌اعتمادی گذشته غلبه کنیم و روابط دوجانبه از شرایط خوبی برخوردار است که امیدواریم دیدارهای اخیر شتاب آن را بالا ببرد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 14 فروردین 1397، کدخبر: 13970114000896، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
انشالله هدف بعدی محور مقاومت باید سعودی ها باشند و این مزدورانی که از آمریکا و اسرائیل تامین میشوند را باید از بین برد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
انشالله که هرجه زودتر ریشه تکفیری ها برچیده شود
ن.ف83
ناشناس
Austria
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
واقعا کی میشه که این تصمیم گیری های خارجی برای هر کشوری به اتمام برسه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین