پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
در مراسم معرفی صد شرکت برتر ایران (IMI ۱۰۰) که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برگزار شد، هلدینگ میدکو در بین ٥٠٠ شرکت بزرگ ایران، به عنوان "شرکت برتر صادرات‌گرا" معرفی شد.

شعارسال: در مراسم معرفی صد شرکت برتر ایران (IMI ۱۰۰) که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برگزار شد، هلدینگ میدکو در بین ٥٠٠ شرکت بزرگ ایران، به عنوان "شرکت برتر صادرات‌گرا" معرفی شد.

این مراسم روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای تهران با معرفی ۱۰ شرکت پیشرو، ۱۰ شرکت برتر از نظر رشد سریع، ۱۰ شرکت برتر صادرات‌گرا و ۱۰ شرکت برتر استانی برگزار شد که شرکت هلدینگ میدکو از میان ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی موفق به کسب تقدیرنامه شرکت برتر صادرات‌گرا شد.

سازمان مدیریت صنعتی، با رتبه‌بندی شرکت‌های بزرگ ایران، ۱۰۰ شرکت برتر از نظر شاخص فروش (درآمد) را معرفی کرد. هر ساله تلاش بر افزودن تعداد شاخص‌های ارزیابی و جامع‌تر کردن پایگاه اطلاعاتی ۱۰۰ شرکت برتر (IMI ۱۰۰) بوده است که در نتیجه‌ این تلاش‌ها، تعداد شاخص‌ها به ۳۳ شاخص و شرکت‌های رتبه‌بندی شده به ۵۰۰ شرکت ایرانی افزایش یافته‌است.

هدف از انجام این رتبه‌بندی شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار، رتبه‌بندی شرکت‌ها از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی و گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی است که شرکت‌های بزرگ ایران بر اساس بالاترین میزان فروش (درآمد) مشخص می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1396، کدخبر: 96113017356، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین