پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
با راه‌اندازی خط ریخته‌گری مداوم کارخانه فولادسازی بردسیر که با حضور مدیرعامل شرکت میدکو و جمعی از مدیران و دست‌اندرکاران این مجموعه انجام پذیرفت، زنجیره تولید فولاد میدکو تکمیل و اولین شمش فولاد تولید شد.

شعار سال: اولین شمش فولاد کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد بردسیر روز دو شنبه مورخ 30 مهر ماه 1397 با حضور جناب دکتر پورمند و پس از تماس تلفنی ایشان با جناب آقای دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس هیات مدیره میدکو تولید و بهره‌برداری از این کارخانه آغاز شد.

مجتمع فولاد بردسیر به لحاظ اهمیت آن در شکوفایی اقتصادی، اشتغال‌زایی برای افراد بومی و افزایش تولید فولاد کشور با ظرفیت سالیانه یک میلیون تن شمش فولادی یکی از کارخانه‌های شرکت فولاد سیرجان ایرانیان است که به‌عنوان اولین مجموعه از هلدینگ میدکو به این مهم دست پیدا کرد.

با راه‌اندازی این مجتمع برای بیش از 600 نفر اشتغال‌زایی به صورت مستقیم ایجاد شده است.

واحد تولید آهن اسفنجی این مجتمع به ظرفیت یک میلیون تن در سال بهمن ماه 93 افتتاح و به بهره‌برداری رسیده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری متال نیوز، تاریخ انتشار 2 آبان 97، کد مطلب: -،www.metalsnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین