پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۴۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
علی‌اصغر پورمند مدیر عامل شرکت مادر تخصصی میدکو در آئین افتتاح کارخانه فولادسازی بردسیر با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صمت گفت: پروژه‌های میدکو تا یک سال آینده به اتمام می‌رسند.
شعار سال:  علی‌اصغر پورمند مدیر عامل شرکت مادر تخصصی میدکو  در آئین افتتاح کارخانه فولادسازی بردسیر با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صمت گفت: با افتتاح پروژه‌های امروز ۴.۵ میلیون تن فولاد را در سطح شرکت‌های میدکو را خواهیم داشت که با افتتاح این طرح‌ها جمعا برای یک هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.

وی افزود:امروز توسط معاون اول رییس جمهور سه طرح مهم زنجیره‌ای فولاد شرکت میدکو شامل دو طرح گندله‌سازی و یک طرح فولادسازی با سرمایه‌گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.
 

پور مندبا بیان این مطلب که پروژه‌های میدکو تا یک سال آینده به اتمام می‌رسند، بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های امروز ۴.۵ میلیون تن فولاد را در سطح شرکت‌های میدکو را خواهیم داشت که با افتتاح این طرح‌ها جمعا برای یک هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی میدکو با بیان اینکه کار‌های نصب کارخانه فولادسازی بوتیا تا آخر سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: با افتتاح ۳۵ پروژه میدکو در سطح کشور ۸ میلیون تن کنسانتره و ۷.۵ میلیون تن گندله تولید خواهد شد البته برای اجرای این پروژه‌ها ۲۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که ۴.۲ میلیارد دلار آن تاکنون هزینه شده است که بیشتر آن‌ها در کرمان اجرا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه میدکو در نخستین گام به دنبال یکپارچگی تولیدات بوده است، گفت: شرکت میدکو به دنبال جلوگیری از خام فروشی و کاهش حمل و نقل در کنار حفظ محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده به‌طوری‌که ۳ هزار هکتار فضای سبز در کرمان توسط این شرکت اجرا شده است.

پورمند از میزان مصرف آب در صنعت سخن گفت و افزود: برای صرفه جویی آب از تکنولوژی‌های نو، بازیافت آب و همچنین استفاده از شبکه فاضلاب استفاده خواهیم کرد و در حال سرمایه‌گذاری برای استفاده از فاضلاب کرمان هستیم لذا هیچ فشاری به آب و فاضلاب استان وارد نخواهد شد.

وی با بیان این مطلب که تلفیق تجربه و جوانی از دیگر سیاست‌های شرکت میدکو دانست و بیان کرد: حدود ۹۴ درصد پرسنل شرکت میدکو جوان هستند.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی میدکو از نبود برند مطرح ایرانی در جهان گله کرد و بیان کرد: میدکو یک بنگاه بزرگ اقتصادی صد در صد خصوصی و سهام عام با ۱.۵ میلیون نفر سرمایه گذار مستقیم و غیرمستقیم است لذا باید تلفیق توانمندی‌های مالی و فنی برای بوجود آمدن بنگاه‌های بزرگ داشته باشیم.

وی گفت: میدکو می‌تواند یک پلت فرم باشد که از این مدل می‌توانیم کشور را به توسعه لازم برسانیم.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 2 بهمن 97، کد خبر: 6806007، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
میدکو، یکی از بزرگترین های کشور خواهد شد. ببینید کی گفتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
هپکو هم مال میدکو هه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین