پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۱۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: دارندگان کارت پایان خدمت سربازی می توانند برای بیمه پردازی اختیاری در شعب این سازمان اقدام کنند تا بیمه پرداز تامین اجتماعی شوند.
شعارسال: با توجه به قانون اصلاح تبصره ماده ١٤ قانون کار و قانون استفساریه آن، مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون تامین اجتماعی به عنوان سابقه خدمتی پذیرفته می شود و دارندگان کارت پایان خدمت که متقاضی بیمه اختیاری هستند می توانند نسبت به ادامه بیمه پردازی خود اقدام کنند.

این سازمان اعلام کرد: بر این اساس متقاضیان ادامه بیمه به طور اختیاری در صورت تمایل می توانند با مراجعه به هریک از شعب تامین اجتماعی و ارائه کارت پایان خدمت، با احراز سایر شرایط مقرر نسبت به ارائه درخواست و انعقاد قرارداد بیمه اختیاری اقدام کنند.

براساس این گزارش، این افراد می توانند با پرداخت حق بیمه متعلقه تحت پوشش مقررات تامین اجتماعی قرار بگیرند و به تبع آن از تعهدات قانونی مربوطه شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و خدمات درمانی بهره مند شوند.

سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد که 14 میلیون نفر از آنها بیمه شده اصلی که بیمه پردازی به این سازمان را دارند و حدود سه میلیون نفر آنها نیز مستمری بگیران و بازنشستگان هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه بهداشت نیوز ، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397 ، کدخبر: 60435 ، www.behdashtnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
واقعا سازمان تامین اجتماعی با توجه به اینکه فشار های زیادی روش هست داره خیلی خوب از پس مشکلاتش بر میاد و روز به روز به کاراییش اضافه میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین