پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۰۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بنیاد امام رضا (ع) را دارای ظرفیت قابل توجه برای کارهای فرهنگی، هنری و ادبی جهان اسلام دانست و گفت: این بنیاد می تواند پایگاهی برای گسترش ارتباطات در داخل و خارج از کشور باشد.

شعارسال:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بنیاد امام رضا (ع) را دارای ظرفیت قابل توجه برای کارهای فرهنگی، هنری و ادبی جهان اسلام دانست و گفت: این بنیاد می تواند پایگاهی برای گسترش ارتباطات در داخل و خارج از کشور باشد.

به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی دوشنبه شب در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: امام رضا (ع) کانون محبت و عمق وجودی ایرانیان، شیعیان و همه محبان اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های دهه کرامت، جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است، افزود: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با نگاه گسترش و تعمیق معرفت و محبت رضوی تاسیس شده است.

صالحی ادامه داد: این بنیاد با رویکرد توسعه فعالیت های رضوی در طول سال، امسال نیز به شکل جدی تر، برنامه های خود را ارائه کرد و در جلسه شورای معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز، بر تحولات و تغییرات و ترویج برنامه های قبلی تاکید شد.

وی افزود: جشنواره امام رضا (ع) و بنیاد امام رضا (ع) در طول سال های متمادی مبتنی بر حرکت های چندگانه حرکت کرده که این امر به خاطر زحمات متمادی سالهای پیش بوده از این رو امیدواریم این اتفاق در سال های آتی هم استمرار یابد.

صالحی با تاکید بر استفاده از استعداد و ظرفیت داخلی بنیاد امام رضا(ع)، از ضرورت بهره گیری از ظرفیت حداکثری معاونت ها، سازمان ها و سازمان های وابسته و ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این بنیاد سخن گفت.

وی اظهار داشت: بنیاد امام رضا (ع) یک ضلع کار و ضلع دوم تمام ظرفیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با حداکثر توانایی های موجود به خدمت این اتفاق بزرگ بیایند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشارکت های گسترده سازمانی و مردمی ضلع سوم بنیاد و جشنواره امام رضا (ع) است، اضافه کرد: سازمان های مختلف داخلی و خارج از کشور و افراد حقیقی که به خاطر تعلق وجودی به حضرت رضا (ع) به این حلقه می پیوندند، نشان می دهد، این جشنواره و حرکت های بنیاد در طول سال توانسته حلقه اتصالی در میان این سه ضلع باشد.

وی افزود: به نظر می رسد این ترکیب سازی یکی از عوامل توفیق بنیاد و جشنواره در سال های گذشته بوده از این رو امید است، از این ترکیب و تجمیع، استفاده بهتری کنیم.

جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به صورت سالانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل و خارج از کشور به مناسبت میلاد امام هشتم و فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت از اول تا 11 ذی القعده که امسال مصادف با 24 تیر تا سوم مرداد است، با همکاری دستگاه ها و نهادهای عضو جشنواره و با حمایت اقشار مختلف مردم و با پشتیبانی دولت و مجلس شورای اسلامی و با رهنمودهای مراجع عظام در یک فضای معنوی برگزار می شود.

جدول فراخوان های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در بخش های فرهنگی، هنری، پژوهشی، سینمایی، مطبوعاتی و دیجیتالی، کودک و نوجوان، دانشگاهیان و ویژه در پایگاه اطلاع رسانی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) منتشر شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایران، تاریخ انتشار 21 فروردین 97، کدخبر: 345328، www.ion.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
چقدر خوبه که هرچه بیشتر به زمینه های مذهبی و گسترش اون هم توجه بشه در ایران
ا.ف75
ناشناس
Norway
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
این بنیاد تا به الان کار های بسیار موثر زیادی برای گسترش این ارتباطات میان شیعه ها انجام داده است و واقعا در این کار یکه تاز است
ا.ح75
ناشناس
Norway
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
نام بسیار زیبایی هم برای این بنیاد انتخاب شده و مزین به نام مبارک امام رضا هست
ا.ح75
ناشناس
Norway
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
شاید بد نباشه دوباره پیوند بین دیانت و علم تازه شوند و دوباره بتونیم در کنار علم به کارهای فرهنگی دینی بپردازیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین