پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی از حمایت این نهاد معنوی از جشنواره «شهر کرامت» و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مردمی در ۶۰۰ نقطه شهر مشهد خبر داد.

شعار سال: سید مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری دهه کرامت (شهر کرامت)، با تبریک فرارسیدن ایام خجسته دهه کرامت و میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)، به بخشی از برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت اشاره و اظهار داشت: ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی برنامه‌های وسیعی را مختص دهه کرامت در چهار پهنه حرم مطهر، شهر مقدس مشهد، ایران اسلامی و صحنه بین المللی تدارک دیده است.

وی برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید را به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های مهم آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت دانست و تصریح کرد: خادمان امام رضا(ع) در سطح ایران ‌با حضور در استان و شهرهای کشور و در عرصه بین المللی با حضور در کشورهای مختلف و حمل پرچم بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا(ع) شادی معنوی را در نقاط مختلف ترویج و اشاعه می‌دهند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر برگزاری باشکوه جشن‌های میلاد امام رضا(ع)، افزود: اقدامات و فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در دهه کرامت امسال با محوریت آستان قدس رضوی و همکاری سایر نهادها همچون شهرداری مشهد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، شورای هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تشکل‌های مردمی و ... انجام شده که جلوه آن ها در سطح شهر مشهد محسوس است.

بختیاری افزود: تاکنون جشنواره «شهر کرامت»، از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مردم در 600 نقطه شهر مشهد حمایت کرده، ضمن اینکه اقلام ارائه شده در این جشنواره کاملا تولیدات داخلی هستند، بنابراین این جشنواره مصداقی برای حمایت از کالای ایرانی است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با تجلیل از همدلی و همکاری نهادهای خدمت‌رسان استان و شهر مشهد، اظهار کرد: ثمره این هم افزایی‌ها میان دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شهر مشهد، می‌تواند نقطه عطفی در توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی باشد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 27 تیر 97، کد مطلب: 1779359، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین