پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
شهردار تبریز با بیان اقدامات انجام یافته در خصوص پارک جنگلی آرپا دره سی گفت: این مجموعه به یکی از مکان‌های توریست‌پذیرهم‌چنین گردشگری تبریز تبدیل می‌شود.

شعارسال: شهردار تبریز با بیان اقدامات انجام یافته در خصوص پارک جنگلی آرپا دره سی گفت: این مجموعه به یکی از مکان‌های توریست‌پذیرهم‌چنین گردشگری تبریز تبدیل می‌شود.

«ایرج شهین باهر» طی بازدید از پارک جنگلی ۴۰۰ هکتاری آرپادره سی، در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفتند.

وی با بیان این‌که پارک جنگلی آرپادره سی سرانه فضای سبز تبریز را افزایش می‌دهد، گفت: شهرداری منطه پنج در چند سال اخیر اقدامات چشمگیری برای احداث و توسعه پارک آرپادره سی انجام داده است.

شهردار تبریز با بیان این‌که با احداث دو مرکز سپتیک، آب خام برای آبیاری فضای سبز پارک تأمین می‌شود، تشریح کرد: با پیش‌بینی امکانات لازم، مجموعه آرپادره سی توسعه یافته و رونق می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که تسهیلات به سرمایه‌گذاران جهت مشارکت در توسعه پارک آرپادره سی ارایه می‌شود، ابراز امیدواری کرد: در چندماه آینده شاهد ایجاد امکانات رفاهی وتفریحی در این مجموعه باشیم.

شهردار منطقه پنج تبریز نیز با بیان این‌که پارک جنگلی ۴۰۰ هکتار آرپادره سی یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، گفت: تاکنون این منطقه اقدام به کاشت انواع گونه از درخت در ۴۰۰ هکتار از مجموعه توریستی و تفریحی آرپادره سی کرده و پیش‌بینی می‌شود در صورت فراهم شدن شرایط لازم مساحت آن به هزار هکتار توسعه یابد.

«یعقوب هوشیار» افزود: امکانات توریستی و تفریحی لازم برای توسعه پارک پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از طراحی مجموعه 1000 هکتاری برای اسکان شهروندان در مواقع بحرانی خبر داد و گفت: مسیر دسترسی به پارک آرپادره سی با ۳۰ میلیارد ریال هزینه از آسفالت‌ریزی اساسی برخوردار شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397، کدخبر: 97012207366، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
این گردشپذیر کردن همه جا باعث از بینرفتن محیط بکر طبیعی اون خواهد شد
ا.ف75
ناشناس
Norway
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
باید این مکان های گردشگری رو کاری کنیم که پای توریستای خارجی هم توش باز بشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین