پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۲۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱پیکر دیگر از جانباختگان پرواز 'تهران- یاسوج' شرایط تحویل به خانواده هایشان را دارند.
شعارسال: پزشکی قانونی: به جز بر ۸ پیکر اول، ۱۱ پیکر دیگر از جانباختگان پرواز تهران - یاسوج، شرایط تحویل به خانواده‌هایشان را دارند / ۲۰۱ بافت انسانی تحویل گرفته‌ایم

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱پیکر دیگر از جانباختگان پرواز 'تهران- یاسوج' شرایط تحویل به خانواده هایشان را دارند.

کامروز امینی در گفت و گو با ایسنا، افزود: تا آخرین محموله‌ای که دریافت کرده ایم ۲۰۱ بافت انسانی تحویل پزشکی قانونی استان شده است.

وی اظهارکرد: کارهای نمونه برداری، کد گذاری و احراز هویت این تعداد بافت انسانی انجام شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علاوه بر پیکر ۸ نفر اولی جانباخته پرواز تهران- یاسوج که تحویل خانواده هایشان شده، ۱۱پیکر دیگر را نیز توانستیم جمع بندی کنیم و شرایط تحویل را به خانواده هایشان اعلام کنیم که امکان تحویل این تعداد وجود دارد.

امینی اضافه کرد: مابقی بقایای پیکر جانباختگان پرواز "تهران – یاسوج" هنوز شرایط تحویل به خانواده ها را ندارند و کامل نشده اند به همین خاطر باید صبر کنیم که در ادامه وضعیت جستجو و تحویل سایر بقایا به چه صورتی است تا براساس آن تصمیم گرفته شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  انتخاب، تاریخ انتشار: 22فروردین 1397، کدخبر:  ۴۰۲۸۳۲،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
هنوز هم علت حادثه مشخص نشده است ؛ کاش یک دلیل منطقی برای این سانحه گفته میشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
واقعا این خانواده ها تا اخر عمرشون فکر نکنم حالت عادی بتونن پیدا کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین