پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۲۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه عدم جابجایی زمان برگزاری امتحانات مدارس ارتباطی به غیرقانونی بودن آن ندارد، گفت: چاره‌ای بجز برگزاری امتحانات نهایی در موعد همیشگی نیست.

شعار سال: سیدمحمد بطحایی با اشاره به همزمانی برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان با ماه مبارک رمضان و مسابقات جام جهانی گفت: عدم جابجایی زمان برگزاری امتحانات ارتباطی به غیرقانونی بودن آن نداشته و بر اساس تدبیری است که وزارتخانه صورت داده است.

وی بر همین اساس یادآور شد: اگر امتحانات را در اردیبهشت ماه برگزار می کردیم، سال تحصیلی کوتاه می‌شد و اگر زمان برگزاری آن را بعد از خرداد ماه موکول می‌کردیم نیز فاصله زمانی میان درس و امتحان دانش آموزان ایجاد می‌شد که از نظر آموزشی دانش آموزان را دچار مشکل می‌کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: وزارتخانه برای بررسی زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان کمیته‌ای تشکیل داد که کارشناسان بر اساس بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدند که چاره‌ای جز برگزاری امتحانات در موعد همیشگی نبوده و ناگزیر برخی از امتحانات در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان تی نیوز، تاریخ انتشار 25 فروردین 97، کد مطلب: -، www.tnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین