پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۰۳۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تقارن ماه رمضان با برگزاری امتحانات نهایی گفت: باید طبق قانون امتحانات را برگزار کنیم و اجازه جا به جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.
شعارسال: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تقارن ماه رمضان با برگزاری امتحانات نهایی گفت: باید طبق قانون امتحانات را برگزار کنیم و اجازه جا به جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.

عبدالرسول عمادی در پاسخ به اینکه آیا به علت تقارن ماه رمضان با زمان برگزاری امتحانات خردادماه، امکان جابه جایی زمان امتحانات نهایی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: باید طبق قانون امتحانات را برگزار کنیم و اجازه جابه جایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.

وی افزود: راه حل جایگزینی برای این امر وجود ندارد و نمی‌توانیم امتحانات را یک ماه زودتر و در اردیبهشت برگزار کنیم، زیرا تدریس کتب درسی تا آن زمان به اتمام نمی‌رسد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داده و شاهد برگزاری امتحانات نهایی در ایام روزه‌داری بوده‌ایم عنوان کرد: امتحانات نهایی سال تحصیلی جاری از اول خرداد ماه شروع و تا ۲۷ ام این ماه ادامه خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397 ، کدخبر: 402181 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
واقعا اگه این کارو میکردن هم تعداد کسایی که روزه میگرفتن بیشتر میشد هم اینکه به ها از دین زده نمیشدن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
پس تکلیف دانش اموزایی که بخوان روزه بگیرن چیه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین