پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با نظر مساعد مقام معظم رهبری٬ ۱۲۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به چهار طرح بزرگ آبی شمال استان اردبیل اختصاص یافته است.

شعارسال: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با نظر مساعد مقام معظم رهبری٬ ۱۲۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به چهار طرح بزرگ آبی شمال استان اردبیل اختصاص یافته است.

اصغر سلیمان‌زاده ظهر امروز در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه سد عمارت در نشست خبری اظهار داشت: بعد از سفر رئیس جمهور به استان اردبیل با موافقت مقام معظم رهبری٬ تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی به طرح های آبی شمال استان اردبیل در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه از سال 93 تا به امروز این طرح ها پیشرفت قابل قبولی داشته است.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات به طرح های آبی شمال استان به صورت گسترده انجام شده است٬ گفت: 1200 میلیارد تومان تا به امروز از صندوق توسعه ملی به 4 طرح بزرگ سد تازه کند انگوت٬ سد عمارت٬ سد احمد بیگلو و شبکه پایاب خدا آفرین اختصاص یافته و این پروژه ها در مراحل نهایی تکمیل قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: سد تازه کند انگوت شهرستان گرمی در حال حاضر آماده آبگیری بوده و با بهره برداری از این سد٬ تأمین آب شرب شهر انگوت٬ روستاهای اطراف و بخشی دیگر از شهرستان گرمی برای مدت 30 سال انجام می شود.

سلیمان‌زاده تصریح کرد: سد عمارت نیز بزرگ ترین پروژه عمرانی استان اردبیل است که در حال حاضر به صورت شبانه روزی کارگاه های این سد فعال بوده و آب این سد نیز برای تأمین آب شرب و آب اراضی گرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی بیان کرد: سد احمدبیگلوی مشگین شهر نیز در حال حاضر سد و شبکه آن به طور همزمان اجرا می‌شود و این سد نیز در ردیف بهره ‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در حوزه بالهارود و قزل اوزن نیز احداث یک سری سدهای معیشتی در دستور کار قرار گرفته و مطالعات آنها نیز به انجام رسیده که با تأمین اعتبارات عملیات اجرایی آنها نیز آغاز خواهد شد.

سلیمانزاده افزود: شبکه پایاب خداآفرین نیز از جمله‌های طرح‌های آبی بزرگ کشور است که خوشبختانه در حدود سه سال گذشته اعتبار مناسبی تخصیص یافته و بعد از تکمیل٬ تحول عظیمی در صنعت کشاورزی منطقه ایجاد می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397، کدخبر: 1701656، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
این طرح ها باید تماما از منظر سازمان بازرسی و قوه قضاییه بازرسی بشن تا سلامت اقتصادی داشته باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین