پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای نوشت:به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان اسلام، مدافع پرتوان تمامیت ارضی، منافع ملی و استقلال کشور هستیم.

شعارسال: ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای نوشت:به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان اسلام، مدافع پرتوان تمامیت ارضی، منافع ملی و استقلال کشور هستیم.

ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز بزرگداشت ارتش سلحشور جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: سالروز رژه تاریخی و سرنوشت‌ساز ارتش در ۲۹ فروردین سال ۵۸ که طی آن، جبهه نفاق وابسته به استکبار را ناکام گذاشت و پیوند و همبستگی عمیق و ناگسستنی خویش با امام خمینی (ره)، مردم و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را تحکیم بخشید، آغاز حیات طیبه‌ای بود که ثمره آن پس از گذشت ۳۹ سال، امروز در مجموعه‌ای مومن و انقلابی، بصیر و خودآگاه، سرافراز و فداکار، شجاع و منظم، به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران متبلور گشته است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: دلاورمردان ارتش و حافظان عزت و سربلندی و اقتدار در دوران هشت سال دفاع مقدس و تمامی جبهه‌های دفاع از میهن اسلامی، غیرتمندانه و شجاعانه حضور چشمگیر داشته و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده، در عرصه‌های قدرت دفاعی، بازدارندگی، سازندگی، خودکفایی، نگهداری و روزآمد نمودن تجهیزات مورد نیاز و همچنین کمک به حل بحران‌های طبیعی و پیشرفت و آبادانی کشور، نقش مهم و موثری ایفا نموده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز، ارتش مکتبی و مقتدر جمهوری اسلامی، با اتکا به ارزش‌های اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا و ولایت امر مسلمین (مدظله العالی)، به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان اسلام، دوشادوش همرزمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیجیان ایثارگر، پاسدار واقعی حریم ارزش‌های اسلامی و مدافع پرتوان تمامیت ارضی، منافع ملی و استقلال کشور می‌باشد.

ستاد کل نیروهای مسلح با درود به ارواح طیبه امام شهیدان خمینی کبیر (ره) و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و شهدای ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، این روز تاریخی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و دلیرمردان غیور و جان بر کف ارتش در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند، تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و ضمن محکومیت حملات جنایتکارانه و خلاف تمامی موازین بین المللی توسط آمریکا، انگلیس و فرانسه و ایادی آن‌ها در منطقه به کشور مظلوم سوریه، آمادگی کامل آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در دفاع از تمامیت ارضی و استقلال میهن اسلامی در برابر هرگونه تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، اعلام می‌نماید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1397، کدخبر: 4273463، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
ارتش تنها ارگانی در کشور است که خود را وارد بازی های کثیف سیاسی نکرده است و به وصیت امام عمل کرده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
ارتش برای همیشه مورد احترام همه ملت ایران با همه جناح های سیاسی بوده و است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
واقعا با حرف اقای روحانی در ماسم روز ارت به شدت موافقم..ارتش همیشه مردمی باقی موند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین