پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
حزب حاکم ترکیه به همراه دو حزب اپوزیسیون این کشور در پارلمان به نفع لایحه برگزاری انتخابات زودهنگام در تاریخ ۲۴ ژوئن سال جاری میلادی رای دادند.

شعارسال:حزب حاکم ترکیه به همراه دو حزب اپوزیسیون این کشور در پارلمان به نفع لایحه برگزاری انتخابات زودهنگام در تاریخ ۲۴ ژوئن سال جاری میلادی رای دادند.

تی.آر.تی گزارش داد، پارلمان ترکیه به لایحه برگزاری انتخابات زودهنگام در حالی رای مثبت داد که هم قانونگذاران حزب حاکم و هم احزاب اپوزیسیون آن را تایید کردند.

در مجموع ۳۸۶ قانونگذار از حزب عدالت و توسعه و دو حزب اپوزیسیون این کشور مردم جمهوری خواه و جنبش ملی گرا به نفع این لایحه رای دادند.

بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه در جریان سخنرانی در حضور قانونگذاران در پارلمان گفت: از اینکه آخرین نخست وزیر ترکیه هستم، افتخار می‌کنم.

وی همچنین این ادعا را که این انتخابات خیلی زود برگزار می‌شود، رد کرد و ادامه داد: احزاب سیاسی ترکیه هم در قدرت و هم در مقام اپوزیسیون آماده برگزاری انتخابات در هر زمانی هستند.

نخست وزیر ترکیه در ادامه صحبت‌هایش گفت که نامزد حزب عدالت و توسعه رئیس جمهور یعنی رجب طیب اردوغان است.

رئیس گروه نمایندگان جنبش ملی‌گرا نیز گفت که ۲۴ ژوئن بازتاب خواسته و تمایل مردم ترکیه است.

ارکان آکچای ادامه داد: تصمیم پارلمان برای برگزاری انتخابات زودهنگام برای آن دسته‌ای است که با عملیات شاخه زیتون، سپر فرات و الباب مخالفت می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رویداد24، تاریخ انتشار 1اردبیهشت 97، کد خبر: 119500 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
امیدوارم این انتخاباتشون انتصابات نباشه!
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین