پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
رئیس کنفدراسیون صادرات عنوان کرد: ما با سوریه مناسبات تجاری خاصی نداریم اما ثبات در سوریه باعث می‌شود تا بتوانیم از شرایط بازسازی بهره ببریم و همچنین کشور سوریه در حالت آرامش می‌تواند بازار خوبی برای صادرات محصولات ایران باشد.

شعار سال: حملات نظامی اخیر فرانسه، انگلستان و ایالت متحده امریکا و هدف قراردادن چندین منطقه در خاک سوریه تبعات مختلفی را برای سوریه و دیگر کشورهایی که با سوریه تبادلات تجاری دارند دربر خواهد داشت. آیا این آشفتگی ها بر اقتصاد ایران نیز اثرگذار خواهد بود؟

محمد لاهوتی، رییس کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران، درخصوص تاثیر حملات نظامی به کشور سوریه بر تجارت ایران بیان کرد:ما با سوریه مناسبات تجاری خاصی نداریم اما ثبات در سوریه باعث می‌شود تا بتوانیم از شرایط بازسازی بهره ببریم و همچنین کشور سوریه در حالت آرامش می‌تواند بازار خوبی برای صادرات محصولات ایران باشد.

این سخنان لاهوتی درحالی است که طبق اعلام گمرک ایران طی سال ۹۶ ایران بیش از ۴۳ هزار تن کالا به ارزش ۳۲۶ میلیون دلار به سوریه صادر کرده است.

لاهوتی در پایان ضمن اشار به نوسانات اقتصادی ایران و چشم انداز تجارت در سال ۹۷ تصریح کرد: باتوجه به شرایط موجود حتی نمی‌توان برای هفته آینده پیش‌بینی کرد که وضعیت چگونه است. بنابراین حدس و گمان در مورد سال جاری و ماه‌های آینده غیر‌ممکن است. باید منتظر اثرات تصمیمات جدید دولت بود تا براساس آنها شرایط آینده را تحلیل کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 1 اردیبهشت 97، کد مطلب: 234884: www.tejaratnews.comr


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
مطمئنا ثبات در هر نقطه ی این جهان از همه نظر به نفع مردم خواهد بود
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین