پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۴
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: دانشجویان فنی و حرفه‌ای هیچ مشکلی برای ثبت نام در این سامانه ندارند و می‌توانند از این تسهیلات وزارت ارشاد استفاده کنند.

شعارسال: ابراهیم صالحی عمران، سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، در خصوص مشکلات ثبت نام دانشجویان این دانشگاه در سامانه دریافت بن کارت‌های نمایشگاه کتاب تهران گفت: دانشجویان فنی و حرفه‌ای هیچ مشکلی برای ثبت نام در این سامانه ندارند و می‌توانند از این تسهیلات وزارت ارشاد استفاده کنند.

وی افزود: اینکه گفته شده که این دانشجویان مورد تایید وزارت علوم نیستند، صحیح نیست چرا که دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم است.

صالحی عمران خاطرنشان کرد: اگر دانشجویی در این خصوص به مشکل برخورد کرده می‌توانند به دفتر ریاست دانشگاه مراجعه کند تا به این مشکل رسیدگی شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 1اردیبهشت1397 ، کدخبر: 679612: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین