پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
با وجود اعلام مسئولان نمایشگاه کتاب، دانشجویان فنی و حرفه ای به دلیل ارائه نشدن لیست آنها از سوی وزارت علوم به ارشاد هنوز نتوانستند در این سامانه ثبت نام کنند.

شعار سال: ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب تهران از 29 فروردین آغاز شده و تا پایان امروز ادامه دارد.

بر اساس اعلام مسئولان نمایشگاه کتاب 200 هزار دانشجو می توانند در سامانه bon.tibf.ir ثبت نام کنند که این دانشجویان شامل دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور هستند اما با وجود اعلام مسئولان نمایشگاه کتاب دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل ارائه نشدن لیست آنها از سوی وزارت علوم به وزارت ارشاد هنوز نتوانستند در این سامانه ثبت نام کنند.

این مشکل را از رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای پیگیری کردیم که ابراهیم صالحی عمران، سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در خصوص مشکلات ثبت نام دانشجویان این دانشگاه در سامانه دریافت بن کارت‌های نمایشگاه کتاب تهران گفت: دانشجویان فنی و حرفه‌ای هیچ مشکلی برای ثبت نام در این سامانه ندارند و می‌توانند از این تسهیلات وزارت ارشاد استفاده کنند.

وی افزود: اینکه گفته شده که این دانشجویان مورد تایید وزارت علوم نیستند، صحیح نیست چرا که دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم است.

صالحی عمران خاطرنشان کرد: اگر دانشجویی در این خصوص به مشکل برخورد کرده می‌توانند به دفتر ریاست دانشگاه مراجعه کند تا به این مشکل رسیدگی شود.

با وجود پیگیری از رئیس دانشگاه هنوز دانشجویان فنی و حرفه ای نتوانستند در این سامانه ثبت نام کنند .

دانشجویان این دانشگاه در تماس با اظهار نگرانی اینکه زمان ثبت نام بن کارت ها امروز به پایان می رسد خواستار رسیدگی به این مشکل از سوی مسئولان وزارت علوم شدند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 2 اردیبهشت 97، کد مطلب: 679864: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
این چه تبعیض بزرگیهعلیه دانشجویان فنی و حرفه ای؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین