پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: وضعیت جسمانی بقایی به دلیل نخوردن غذا و دچار مشکل شد و وی برای مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان اعزام شد، طبق گزارشی که به ما دادند ایشان مشکلی ندارد.
شعارسال: اصغر جهانگیر در حاشیه تقدیر از از دانش آموزان و دانشجویان کوشای خانواده مددجویان زندان‌های کشور در خصوص وضعیت حمید بقایی گفت: هر فردی که داخل زندان می‌شود فرقی ندارد متهم، مجرم یا محکوم است، حفاظت از جان آن‌ها وظیفه انسانی ماست که این وظیفه را انجام می‌دهیم.

وی افزود: کسانی که مقررات زندان را رعایت نکنند و بخواهند چیزی نخورند، این اعتصاب غذا ممنوع است و با در پیش گرفتن روش‌هایی با کمک روانشناسان، تلاش داریم تا این افراد جان خود را به خطر نیندازند.

جهانگیر تصریح کرد: وضعیت جسمانی بقایی به دلیل نخوردن غذا  دچار مشکل شد و وی برای مراقبت‌های بیشتر و به دلیل نگاه انسانی سازمان زندان‌ها و حکومت، به بیمارستان اعزام شد.

رئیس سازمان زندان‌ها ادامه داد: طبق گزارشی که به ما دادند ایشان مشکلی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی وکلای دادگستری عقیده دارند، سعید مرتضوی دادستان سابق تهران به دلیل نوع جرمش باید در ندامتگاه بزرگ تهران تحمل حبس می کرد نه اوین،  گفت: تقسیم بندی زندانیان اعم از محکومان و متهمان از وظایف سازمان زندان‌هاست و مشکلی از این حیث که ایشان در اوین زندانی شود، وجود ندارد، در حال حاضر هم مرتضوی در بند عمومی نگهداری می‌شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:7 اردیبهشت 97، کدخبر:  13970207000258،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
مثل این میمونه که خودکشی ممنوع باشه ؛ چنین قانونی عجیبه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
تیتر این خبر خنده داره
توزندان میندازنشون اگه اعتصاب غذا کنن؟؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
دیگه هرکی از خانوادش قهر میکنه برای نشون دادن مظلومیتش اعتصاب غذا میکنه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین