پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۲۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن دوباره تحقیق و تفحص از شهرداری تهران خبر داد. وی با بیان اینکه «اگر نمایندگان رای دهند حتما به صورت جدی این موضوع را بررسی می‌کنیم» گفت:‌ حفظ بیت المال برای ما مهم است و مهم نیست که این اتفاقات در دوره چه کسی رخ داده باشد.

شعارسال:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن دوباره تحقیق و تفحص از شهرداری تهران خبر داد. وی با بیان اینکه «اگر نمایندگان رای دهند حتما به صورت جدی این موضوع را بررسی می‌کنیم» گفت:‌ حفظ بیت المال برای ما مهم است و مهم نیست که این اتفاقات در دوره چه کسی رخ داده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن دوباره تحقیق و تفحص از شهرداری تهران خبر داد.

 مصطفی کواکبیان در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای برنامه و توسعه استان تهران در خصوص تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفت: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران یک بار به مجلس آمد، اما رای نیاورد و دوباره آن را کلید می‌زنیم و به نظر می رسد در دو سه هفته آینده در مجلس مجددا مطرح شود.

وی با بیان اینکه «اگر نمایندگان رای دهند حتما به صورت جدی این موضوع را بررسی می‌کنیم» گفت:‌ حفظ بیت المال برای ما مهم است و مهم نیست که این اتفاقات در دوره چه کسی رخ داده باشد.

نماینده تهران با بیان اینکه «رقم‌های نجومی از واگذاری املاک و امکانات به گوش ما می رسد»، در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران رای بیاورد؟ گفت: الان زمینه بیشتر فراهم است چرا که در آن دوره برخی‌ها سودای رئیس جمهور شدن داشتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار 10 اردبیهشت 96، کد خبر: 405881، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
باید به دور از جبهه گیری های سیاسی به دنبال منافع ملی باشیم
ن.ف83
ناشناس
Norway
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
همچنین بدونیم تا وقتی منافع ملی در خطره نباید از جبهه های چپی و راستی حمایت بی جا کنیم
ن.ف83
ناشناس
Norway
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
شهردار جدید تهران میتونه سیاست های جدیدی رو نسبت به گذشته در پیش بگیره و به بهبود شهر کمک کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین