پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
مرجع تقلید شیعیان گفت: به دفعات اعلام کرده‌ایم دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها ربا و حرام است؛ اما توجهی نشده، همانطور که به مسأله حجاب توجهی نمی‌شود و گوش شنوایی وجود ندارد.

شعار سال: آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: فعالیت شما پر از خیر و برکت است و شما در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگ‌سازی تأثیرگذار هستید.

این مرجع تقلید با اشاره به وسعت و تأثیرگذاری فعالیت نمایندگی ولی فقیه بیان کرد: مردم و نظام باید از زحمات شما قدردانی کنند که در حال انجام وظیفه هستید تا این نظام ولایی را حفظ کنید.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف گفت: فعالیت شما نه تنها در فرهنگ‌سازی بلکه در تمام عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی تأثیرگذار است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان این موضوع که دشمن در حال فعالیت است تا به افراد خود آموزش دهد و آنها را افزایش دهد، ادامه داد: شما باید در کشورهای دیگر نیز نظارت بر فعالیت مسلمانان داشته باشید و افرادی را حداقل در یکی از شهرهای کشورها داشته باشید تا به امور مسلمانان رسیدگی کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به ذبح حلال و مشکلات مسلمانان در خارج از کشور ادامه داد: باید در کشورهای دیگر نیز نظارت وجود داشته باشد، چرا دشمن باید مراکزی را در تمام دنیا داشته باشد اما شما از آنها بی‌بهره باشید، این کار باعث از بین رفتن اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در دنیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه وسعت کشاورزی بسیار زیاد است به‌طوری که همه از محصولات آن‌ در زندگی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: طعم میوه‌ها با گذشته بسیار متفاوت است و این به استفاده از کودهای شیمیایی مربوط است، اگر می‌خواهید ایران را کشوری معرفی کنید که در تمام موارد کامل وبی نقص است، باید نظارت بر تولید داشته باشید.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان این موضوع که در گذشته گفته شد که می‌خواهند اعلام کنند که غذای حلال فقط در ایران وجود دارد، ادامه داد: تا زمانی که ربا در کشور وجود دارد نمی‌توانیم ادعا کنیم که غذای حلال وجود دارد، چون این مورد با معاش مردم در ارتباط است.

وی تصریح کرد: به دفعات اعلام کرده‌ایم که دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها ربا و حرام است اما توجهی نشده، همان‌طور که به مسئله حجاب توجهی نمی‌شود و گوش شنوایی وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب:851140، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
گوش ندادن به سخنان مرجع تقلید توسط بانک ها فاجعست
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین