پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بافت تاریخی بوشهر یک ظرفیت فوق‌العاده فرهنگی و اقتصادی است.

شعار سال: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت:‌ اعضای شورای شهر بوشهر دارای توانمندی‌های خوبی در زمینه‌های مختلف هستند که می‌تواند زمینه‌ساز کارهای خوبی در دوران مسئولیت باشد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه شتابان استان بوشهر در جهت‌های مختلف استفاده شود و شاهد توسعه پایدار در استان باشیم.

امام جمعه بوشهر خواستار حمایت از ورزش در استان بوشهر شد و بیان کرد: بسیاری از مردم این استان به ورزش علاقمند هستند که باید زمینه توسعه فضاهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی در استان فراهم شود.

وی با اشاره به قابلیت‌های فوق‌العاده موجود در سطح شهرستان بوشهر، ادامه داد: بوشهر همه شاخصه‌های مورد نیاز برای توسعه و پیشرفت را دارد و باید از این ظرفیت و قابلیت به خوبی استفاده شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری به ظرفیت بافت تاریخی فرهنگی بوشهر از نظر مهندسی و جغرافیایی اشاره کرد و افزود: این بافت یک ظرفیت فوق العاده فرهنگی و اقتصادی است و یک پدافند غیر عامل فوق العاده محسوب می‌شود.

وی خواستار طراحی سند چشم‌انداز و برنامه جامعه و دانش‌بنیان برای بوشهر شد و اضافه کرد: تدوین یک سند راهبردی شهر بوشهر در دستور کار قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 97، کدمطلب: 7017 ، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین