پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۶۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
چاپ هفتاد و چهارم کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» از سوی نشر صهبا در نمایشگاه کتاب توزیع می‌شود. با چاپ جدید، شمار نسخه‌های این اثر از ۳۰۰ هزار نسخه گذشته است.

شعارسال: محمدحسین چراغچی، مسئول غرفه نشر صهبا در نمایشگاه کتاب، با اشاره به کارهای جدید عرضه شده از سوی این ناشر در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال دو عنوان کتاب جدید از سوی صهبا برای مخاطبان عرضه شده است. کتاب «چغک» که روایت بخشی از زندگی مبارزاتی مقام معظم رهبری در مشهد است، برای گروه سنی نوجوان منتشر شده است. همچنین کتاب «بر تبعید» که روایتی از تبعید آیت‌الله خامنه‌ای به ایرانشهر و جیرفت در دوران پهلوی دوم است نیز در این دوره برای اولین‌بار عرضه شده است.

وی با اشاره به تجدید چاپ کتاب‌های پرمخاطب این انتشارات و عرضه آنها در نمایشگاه کتاب افزود: چاپ هفتاد و چهارم کتاب «انسان 250 ساله» از جمله آثار تجدید چاپی است. این اثر در سال‌های اخیر مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته و با چاپ جدید، شمار نسخه‌های این اثر از 300 هزار نسخه گذشته است.

به گفته چراغچی؛ چاپ چهاردهم کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی»، چاپ سی و هفتم کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» و چاپ سوم کتاب «مسیح در شب قدر» از دیگر آثاری است که در قالب کارهای تجدید چاپ در نمایشگاه عرضه می‌شود.


«انسان ۲۵۰ ساله» از مرز ۳۰۰ هزار نسخه گذشت


مسئول غرفه نشر صهبا در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از عرضه ترجمه چند اثر نیز خبر داد و اضافه کرد: ترجمه انگلیسی کتاب «خانواده» که شامل بیانات مقام معظم رهبری درباره نظام خانواده است نیز در غرفه نمایشگاه صهبا عرضه می‌شود. همچنین ترجمه انگلیسی و عربی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» نیز برای مخاطبان توزیع خواهد شد.

غرفه نشر صهبا در شبستان مصلی امام خمینی(ره)، انتهای راهروی 28 قرار دارد. سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از امروز، 12 اردیبهشت‌ماه به مدت 10 روز در مصلی امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1715899، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
واقعا کتاب بی نظیریه! پیشنهاد میکنم که حتما بخونیدش
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
چرا همش کتاب های مذهبی رو تبلیغ میکنید
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
خیلی تعریف این اثر رو شنیدم
حتما به زودی خواهم خواند انشاالله
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
خیلی کتاب جالبی بود ؛ امیدواریم همه دوستداران کتاب و کتاب خوانی این اثر رو فراموش نکنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
پیشنهاد می کنم حتما بخونید این کتاب رو
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
کتاب مظهر اندیشه و فکر در قرن 21 امه و در هر سبکی قابل ارزش و خواندنی
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین