پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
معاون هماهنگی امور استانداری مرکزی گفت: اجرا و تعیین تکلیف پروژه ۵۸ متری یکی از مهم‌ترین خواسته و مطالبه عمومی مردم است که باید هر چه سریع‌تر در اجرایی کردن این پروژه اقدام شود.

شعار سال: مهدی زندیه‌وکیلی در نشست سرمایه‌گذاری استان مرکزی با بیان اینکهاجرا و تعیین تکلیف پروژه ۵۸ متری یکی از مهم‌ترین خواسته و مطالبه عمومی مردم است، اظهار کرد: مجموعه استانداری با در اختیار گذاشتن امکانات حمایت همه جانبه خود را در تسریع اجرای پروژه ۵۸ اعلام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه اخیر در این خصوص ۵۰ جلسه تشکیل شده است، اظهار داشت: طرح جامع و سپس تفصیلی شهر اراک به ترتیب در سال‌های ۸۱ و ۸۳ مصوب شده و در این طرح پیش بینی شده کمربندی شمالی به کمربندی غربی اراک متصل شود.
معاون هماهنگی امور استانداری مرکزی ادامه داد: حلقه مفقوده این اتصال پیش‌بینی و خیابان موسوم به خیابان ۵۵ متری بوده که معبر مذکور قسمتی از رینگ اول شهر اراک است.

زندیه‌وکیلی بیان داشت:این طرح تفصیلی به طول ۱۸۶۰ متر طول و عرض ۵۸ متر پیش بینی شده که هدف اجرای طرح اتصال کمربندی شمالی به غربی و کاهش فشار ترافیک معابر مرکز شهر است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرایی شدن این پروژه به سرمایه‌گذاران ۴۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته می‌شود و اجرای این پروژه عظیم همت و حمایت همه دستگاه‌های مربوطه و سرمایه‌گذاران را می‌طلبد،اضافه کرد: در این خصوص شورای سیاست‌گذاری و شورای راهبردی و سازمان اجرایی طرح پیش بینی شده که با استفاده از الزامات قانونی سرمایه‌گذاران برای مشارکت در اجرای این طرح باید به این تشکیلات مراجعه کنند تا پروژه مذکور با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

وی عنوان کرد: یکی از موانع مهمی که سرمایه‌گذاران با آن مواجه هستند عدم شفافیت املاک این منطقه بود که خوشبختانه در این خصوص محاسبات انجام و عوارض سال ۹۷ هم مشخص شده است.
زندیه‌وکیلی با اشاره با اینکه در اجرای این پروژه ۳ نوع تخفیف در حال تصویب است افزود: سرمایه‌گذاران که واریز نقدی داشته باشند از تخفیف ۵۰ در صدی صدور پروانه بهره‌مند می‌شوند و همچنین تخفیف زمانی برای کسانی که تا پایان سال درخواست پروانه کنند از تخفیف مازاد استفاده می‌کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه در طرح بافت فرسوده قرار گرفته می‌توانند از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با نرخ سود شش درصد بهره‌مند شوند.
زندیه‌وکیلی با بیان اینکه اجرای طرح ۵۸ متری از لحاظ اقتصادی از پتانسیل بالایی برخوردار است و اجرای آن می‌تواند کل شهر را دگرگون کند، گفت: نیاز است سرمایه گذاران با حمایت خود ما را در اجرای سریع پروژه یاری کنند تا شاهد پیشرفت و توسعه شهر و استان باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 11 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970211000787: www.markazi.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
این مطالبه سال هاست که ارزوی اراکی هاست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین