پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تبیین و اشاعه فرهنگ مهدوی تکلیف مهم ما در عصر انتظار ظهور بوده و در حقیقت فرهنگ انتظار به معنای پویایی و تحرک در این مسیر است.

شعار سال: حجت الاسلام صفر قربانپور با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت قائم(عج) و روز گرامیداشت حافظان امنیت و سربازان گمنام ولی عصر(عج)، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در زمان انتظار ظهور، دفاع از حکومت اسلامی و ولایت فقیه و برقراری امنیت در جامعه اسلامی به منظور فراهم سازی شرایط تبیین فرهنگ مهدوی است که سربازان گمنام در برقراری این اقتدار و امنیت نقش موثری دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: فرهنگ انتظار باید فرهنگی همراه با پویایی و تحرک در مسیر تبیین فرهنگ مهدوی باشد و در این صورت است که شرایط ظهور امام زمان(عج) فراهم می شود، بنابراین همه ما تکلیف مهمی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت داریم.

وی گفت: جریان حاکمیت مهدوی باید از جمهوری اسلامی فراتر رود و به صورت جهانی تبیین شود و با توجه به ابزارهای مختلف ارتباطی که امروز در دست داریم انجام این مهم امر غیرممکنی نیست، البته باید برای تحقق آن همت کنیم.

قربانپور با اشاره به اقدامات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان(عج) در حفظ امنیت جامعه اسلامی، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اینک در منطقه و حتی در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مکانی امن است و این امنیت مرهون ولایت فقیه به عنوان محوریت این نظام و همچنین تلاش نیروهای متعهد، مکتبی، دلسوز و از جان گذشته ای است که به این آب و خاک و مردم آن علاقمند بوده و تلاش دارند امنیت را در جای جای کشور برقرار کنند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز دشمنان برای آن که به نظام اسلامی آسیب وارد کنند از هیچ اقدام سیاسی، اقتصادی، فرهنگی فروگذار نمی کنند و به همین سبب هوشیاری مجریان و کارگزاران حکومت اسلامی اهمیت دوچندان یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در پشتیبانی از نظام اسلامی در مواجهه با توطئه های دشمن در فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... نقش مهمی ایفا کرده و ثابت کرده اند که نگاهی متعهدانه نسبت به وظایف خود دارند.

قربانپور ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در خنثی‌سازی نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی نقش اساسی دارند و بخش مهمی از امنیت امروز کشور مرهون رشادت و هوشیاری آنان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 4286330، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
چقدر ما واقعا نهاد های فرهنگی مون در راستای این هدف کار میکنن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین