پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
امام جمعه رشت، رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت را بلای جان مردم این شهر دانست و تاکید کرد: آلودگی این دو رودخانه اکوسیستم گیلان را نابود کرده است.

شعارسال: آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در اسلام، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم الگوهای تربیت اسلامی را تبیین و بر لزوم الگوبرداری جامعه از آنان تاکید می کند.

وی با بیان اینکه در احکام الهی نوعی تربیت اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: احکام الهی زمینه ساز رسیدن انسان به کمال است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، همسر فرعون را یکی از الگوهای والای قرآنی به ویژه برای بانوان دانست و افزود: همسر فرعون تحت تاثیر شوهر فاسقش قرار نگرفت و در راه ایمان و عقیده ثابت قدم ماند و آخرت را به دنیا نفروخت.

این کارشناس دینی، با بیان اینکه مردان و زنان با ایمان باید به تاسی از همسر فرعون پاسدار ارزش های الهی باشند، عنوان کرد: کسانی که به دنبال هوا و هوس زندگی می روند، در واقع آخرت را به دنیا می فروشند.

وی با اشاره به خیانت همسر نوح و همسر لوط از آنان به عنوان زنان گناهکار یاد کرد و گفت: صالح بودن پدر و مادر دلیل بر صالح شدن فرزند نمی شود و حتی فرزندان انبیای الهی نیز گمراه شدند. اگر پدر و مادری از فرزند ناصالح خود برائت نجویند، آن فرزند باعث نزول آنان خواهد شد.

آیت الله فلاحتی، امنیت و آرامش را ضامن رشد و تعالی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) با فداکاری و جانفشانی امنیت این مرز و بوم را فراهم می کنند.

امام جمعه رشت، با اشاره به استکبارستیزی مردم ایران، یادآور شد: ما با مردم آمریکا سر جنگ نداریم، بلکه با سیاست های استکباری دولت آمریکا مخالف هستیم و امروز مردم جهان به این واقعیت پی برده اند که آمریکا نماد استکبار است و نمی توان به آن اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا جنگ رسانه ای علیه برجام به راه انداخته است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا هشدار داده بودند و ملت ما این موضوع را دریافته اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت را بلای جان مردم این شهر دانست و تاکید کرد: آلودگی این دو رودخانه اکوسیستم گیلان را نابود کرده است و به سلامتی مردم لطمه وارد می کند لذا نیازمند پیگیری جدی مسئولان هستیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی خط اعتدال، تاریخ انتشار: 14اردیبهشت1397 ، کدخبر: 109962: www.khateetedal.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین