پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۵۹۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۸
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: دستورالعمل پرداخت جریمه سربازان غایب برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تهیه و ابلاغ می شود.
شعارسال: سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در مورد میزان مبلغی که مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برای جریمه غیبت سربازی باید پرداخت کنند، گفت: مطابق قانون این افراد می توانند جریمه را با 70 درصد تخفیف پرداخت کنند.

وی در مورد زمان اجرایی شدن این طرح گفت: طرح پرداخت جریمه سربازان غایب در سال 97 آغاز و در حال انجام است اما هنوز دستورالعمل اعطای تخفیف 70 درصدی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آماده نشده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح افزود: به سازمان وظیفه عمومی ابلاغ شده که با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی هرچه سریعتر این دستورالعمل آماده شود.

وی تاکید کرد: به محض آماده شدن دستورالعمل، آن را ابلاغ می کنیم تا این مددجویان بتوانند با پرداخت جریمه از خدمت معاف شوند.

سردار کمالی در مورد نگرانی مددجویان از اتمام مهلت خرید سربازی گفت: جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که مطابق قانون آنها تا پایان سال 97 برای این امر مهلت دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 17 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 6523933 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
2
خدمت سربازی را به نظر از ریشه و پی ریزی آن باید قانونش را تغییر داد چرا که دیگر جوابگو نیست
ا.ح75
ناشناس
Norway
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
1
شاید در خیلی از زمینه های دیگر هم باید در خدمت سربازی تخفیف داد
ن.ف83
ناشناس
Norway
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
باز خوبه که به طریق های مختلف از این ها داره حمایت میشه ؛ نیازمند حمایت های بیشتری هم به نظرم وجود داره
ا.ح75
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
سلام نظام وظیفه که میگه ۷۰ درصد هنوز ابلاغ نشده..سال ۹۸ هم که دیگه نمیشه خرید...منم اصلا شرایط خدمت کردن ندارم..خرجی خونه با منه.
پس این قانون رو برای چی تصویب کردید ..وقتی نمیخواهید اجرایی کنید...من ده ماهه دارم پول جمع میکنم که بتونم با این قانون کارت بگیرم که بتونم یه کار پیدا کنم.تک پسرم ..بابای معلول و مادر مریض و خواهر صغیر دارم.تو رو خدا اجراییش کنید..دو ماه مونده...
morteza
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
طرح تخفیف 70 درصدی بهزیستی خیلی خوبه دمشون گرم اما مسولین مربوطه باید زودتر ابلاغ کنن تا مشمولین غایب بتونن از این تخفیف 70درصدی استفاده کنن،در غیر اینصورت مردمو مسخره کردن همین و بس...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین