پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در تهران نسبت به شهرهای مرزی مانند سیستان و بلوچستان بسیار سخت‌تر است، چراکه آنها با پوشش و برنامه توانستند تا اینجا بیایند، اما با کارهای اطلاعاتی و عملیاتی که انجام می‌دهیم، آنها را شناسایی و دستگیر می‌کنیم .

شعار سال : سرهنگ محمد بخشنده (رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ) ، به کشفیات انواع مواد مخدر در تهران اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است. کار مقابله‌ای ما با فروشندگان قوت بیشتری گرفته است، همچنین با راه‌اندازی گشت ضربت در اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر خرده‌فروشان مواد مخدر را جمع‌آوری کردیم.

وی با اشاره به دستگیری بیش از ۷۰۰ خرده‌فروش مواد مخدر توسط پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر در غرب تهران تصریح کرد: پلیس هیچ‌گونه مماشاتی در برخورد با خرده‌فروشان و فروشندگان مواد مخدر ندارد و برابر با قانون با آنها برخورد می‌کنیم.

سخت‌تر بودن دستگیری قاچاقچیان در تهران نسبت به شهرهای مرزی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در ۴۵ روز گذشته بیش از ۱۰۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که از آنها سه تن مواد کشف و ضبط شده است. دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در تهران نسبت به شهرهای مرزی مانند سیستان و بلوچستان بسیار سخت‌تر است، چراکه آنها با پوشش و برنامه توانستند تا اینجا بیایند، اما در تهران با کارهای اطلاعاتی و عملیاتی که انجام می‌دهیم، آنها را شناسایی و دستگیر می‌کنیم.

اثر تخریبی ماده گل بر انسان ۵ برابر شیشه است

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه اثر تخریبی ماده گل بر انسان ۵ برابر شیشه است، تصریح کرد: بیشترین مصرف مواد در خصوص تریاک است و هرویین، شیشه، حشیش و گل در رتبه‌های بعدی مصرف است. متاسفانه مصرف ماده مخدر گل در حال افزایش است. این ماده بسیار مخرب بوده و از طریق فضای مجازی نیز خرید و فروش می‌شود. آگاهی خانواده‌ها در زمینه گل بسیار کم است. گل جزو ماده‌های توهم‌زا است و باعث بروز آسیب‌های اجتماعی دیگری چون درگیری،‌ قتل و ... می‌شود.

فروش مواد مخدر به ویژه گل در فضای مجازی در حال افزایش است

وی در خصوص دستگیری باندهای فروش مواد مخدر در فضای مجازی گفت: سه باند را در فضای مجازی منهدم کردیم، متاسفانه تبلیغ و فروش مواد مخدر به ویژه ماده گل در فضای مجازی در حال افزایش است، بیشترین افرادی که ما در زمینه مصرف گل بازداشت کردیم از سطح شمال شهر تهران بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: دسترسی به مواد مخدر در سطح شهر تهران تابع تقاضاست، وقتی تقاضا وجود دارد، عرضه آن هم وجود دارد. در تهران بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت است که بخش زیادی از آن توسط شرکت‌هایی تولید می‌شود که این موتورسیکلت‌ها را با قیمت ارزان و یک قول‌نامه که فاقد اعتبار است در دسترس مردم قرار می‌دهند. بسیاری از خرده‌فروشان مواد مخدر با تهیه یک موتورسیکلت در مکان‌های شناخته شده مانند برخی پارک‌ها یا مناطقی مانند هرندی و .. اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند.

فروش بی‌ضابطه موتورسیکلت و خرده‌فروشی موتورسوران

سرهنگ بخشنده گفت: در این بخش هم پلیس تنها مسئول نیست و سیستم باید اصلاح شود، چرا بدون حساب وکتاب باید موتور سیکلت تولید شده و بدون هیچ ضابطه مشخصی به فروش برسد؛ اکثر افرادی که اقدام به کیف‌قاپی می‌کنند به وسیله موتورسیکلت اقدام به این کار می‌کنند، اگر برگه‌های خرید و فروش موتور مشخص باشد، آیا می‌توانند از آن برای انجام کارهای خلاف استفاده کنند؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت 1397 ، کدخبر620973: ،www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
واقعا این مساله خیلی خیلی عحیبه تو ایران که ما اون قدری توان داریم که بتونیم قاچاقچیان رو بگیریم به نظرم ولی چرا نمیشه خدا میدونه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
در تهران که شهری بسیار بزرگ هست واقعا مسایل جرم و جنایت به پلیس فشار زیادی وارد می کند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین