پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۸۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در سطح استان تعداد ۹۸ سازمان مردم‌نهاد، مرکز و شبکه‌های فعال در زمینه ازدواج و خانواده فعالیت می‌کنند.
شعار سال: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در سطح استان تعداد ۹۸ سازمان مردم‌نهاد، مرکز و شبکه‌های فعال در زمینه ازدواج و خانواده فعالیت می‌کنند.
 بهزاد ستاری پیش از ظهر امروز در جلسه "بررسی راهکارهای ترویج ازدواج آسان و موفق در بین جوانان " در اردبیل اظهار داشت: ارایه مشاوره‌های پیش از ازدواج به جوانان و خانواده، توسعه و حمایت از مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و حمایت از انجمن‌های ازدواج و خانواده برای آموزش و مشاوره‌های والدین و جوانان از جمله اقدامات در حوزه ازدواج جوانان بوده که توسط این نهاد اجرایی می‌شود.

وی افزود: ارایه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به منظور پایداری نهاد خانواده همسران جوان، کمک به تامین جهیزیه معلولان و فرزندان بهزیستی، تدارک واسطان ازدواج یا مدکاران و خیرین، کمک به توسعه و حمایت از موسسات خیریه ازدواج، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مشاوران و روانشناسان و مطالعه اثربخشی دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج و زندگی خانواده از جمله شاخص های فعالیتی سازمان در امور جوانان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به فعالیت سمن‌ها، مراکز و شبکه‌های فعال در زمینه ازدواج و خانواده بهزیستی استان گفت: هم اکنون در سطح استان تعداد 98 مرکز در قالب 10 جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی، 25 پایگاه‌های سلامت اجتماعی، انجمن ازدواج و خانواده، 6 مرکز مشاوره حضوری دولتی، 19 مرکز سلامت روان محلی، 23 مرکز مشاوره عمومی و تخصصی خدمات مختلفی را به افراد جامعه ارائه می‌کنند.

ستاری در مورد آموزش‌های مرتبط با ازدواج از سوی بهزیستی استان بیان کرد: 31 هزار نفر از زوجین، آموزش‌های پیش از ازدواج را در استان اردبیل سپری کرده و بیش از 32 هزار نفر نیز از برنامه‌های آموزش زندگی خانواده بهره‌مند شدند و نیز 55 هزار نفر از آموزش مهارت‌های زندگی، 15 هزار نفر از مشاوره تلفنی، 31 هزار نفر نیز از مشاوره حضوری سازمان برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه 408 مربی از آموزش‌های پیش از ازدواج و خانواده بهره برده و این دانش را در اختیار افراد جامعه قرار داده‌اند، تصریح کرد: در زمینه‌های پیش از ازدواج مربی 58، ویژه همسران 59 نفر، کودک و نوجوان 41 نفر، مهارت‌های زندگی 162 نفر، ویژه طلاق 23 نفر و آموزش‌های حین عقد نیز 65 مربی به طور مستقیم به انتقال تجارب و دانش‌های زندگی پرداخته‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مورد راه‌اندازی سامانه ملی ثبت طلاق در استان اظهار کرد: سامانه ملی طلاق در ماه آینده در استان اردبیل راه‌اندازی خواهد شد تا با بررسی عوامل مؤثر در طلاق از جمله جلوگیری از ارجاع مستقیم متقاضیان طلاق به دادگاه و پیگیری‌های بعد از مداخله و انجام مشاوره‌های صحیح به تحکیم بنیان خانواده‌ها و حمایت از زوج‌های جوان کمک کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1725939 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این اموزش ها تا درصد خیلی خیلی زیادی از طلاق جلوگیری میکنه واقعا
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
اموزش های پیش از ازدواج میتونه کلی از امار طلاق در کشور رو کم کنه
به شرطی که اموزش هایی کامل در بعد رفتاری هم صورت بگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین