پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
فرماندار پل‌دختر گفت: عملیات اجرایی احداث مجدد پل معلق دره خزینه این شهرستان پس فروکش کردن سیلاب و دبی آب رودخانه و سپری شدن ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.
شعار سال: فرماندار پل‌دختر گفت: عملیات اجرایی احداث مجدد پل معلق دره خزینه این شهرستان پس فروکش کردن سیلاب و دبی آب رودخانه و سپری شدن ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

نعمت اله دستیاری اظهار داشت: پس از تخریب پل معلق دره خزینه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان،جهت بررسی احیاء این ظرفیت بازدیدهایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از آن به‌عمل آمد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌هایی انجام شده جهت احداث مجدد پل و همچنین اعلام آمادگی چند خیر از استان خوزستان برای ساخت پل در نهایت یکی از خیرین اندیمشک ساخت آن را منوط به در اختیار گذاشتن بالگرد از استان لرستان پذیرفت.

فرماندار پل‌دختر گفت: با پیگیری‌های لازم استاندار لرستان دستور داد امکانات لازم مانند بالگرد و غواص در اختیار خیر خوزستانی قرار داده شود تا با تجهیزات خود پل را به‌طور مجدد احداث کند.

دستیاری اظهار داشت: بر اساس نشستی که با حضور خیر در فرمانداری پل‌دختر برگزار شد تجهیزات لازم جهت آغاز عملیات اجرایی پل فراهم شده و مقرر گردید فردی خیر بخشی از کار را به عهده بگیرد و انجام بخشی از کار نیز که نیاز به بالگرد دارد دستور پیگیری آن از سوی استاندار به معاون داده شده است.

فرماندار پل‌دختر گفت: هم‌اکنون آغاز عملیات اجرایی ساخت پل معلق دره خزینه به علت بالا بودن دبی آب رودخانه امکان‌پذیر نبوده و این موضوع به بعد از فروکش کردن سیلاب و ماه مبارک رمضان موکول می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970225000041 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین