پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۵۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
نماینده دائم ایران در سازمان ملل خواستار اقدامات عملی سازمان همکاری اسلامی برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی در توقف جنایاتش علیه مردم فلسطین شد و عادی سازی روابط با این رژیم را خیانت به فلسطینی ها برشمرد.

شعارسال: نشست سفرا و نمایندگان دائم کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در سازمان ملل، عصر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 97 در نیویورک و با موضوع بررسی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین به ویژه غزه، برگزار شد.

غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم‌ جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در سخنرانی خود، با اشاره به هفت دهه جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نقض حقوق بشر و سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت ها، اظهار داشت: این روزها به مناسبت «روز نکبت» و هفتادمین سالگرد اشغال سرزمین فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی، متاسفانه شاهد سرکوب شدید تظاهرات مسالمت آمیز مردم فلسطین در غزه از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی هستیم که متاسفانه منجر به وقوع قتل عام دیگری از سوی این رژیم سرکوبگر شده است.

خوشرو افزود: رژیم صهیونیستی از 30 مارس گذشته تاکنون 111 فلسطینی را شهید و 10 هزار نفر را مجروح کرده است و تنها در روز دوشنبه 14 ماه می 2018 ، بیش از 60 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 2500 نفر مجروح شده اند. همزمان با این جنایت ها و کشتار، در همان روز نتانیاهو و مهمانان او سرگرم جشن انتقال غیرقانونی سفارت آمریکا به بیت المقدس بودند و این یک روز شرم آور برای جهان اسلام بود.

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ادامه اظهار داشت: سازمان همکاری اسلامی باید منعکس کننده صدای امت اسلامی باشد و انتظار ملت ها این است که این سازمان اقدامات عملی برای تحت فشار قرار دادن رژیم اسرائیل در توقف این جنایت ها علیه فلسطینیان، اتخاذ کند.

نماینده ایران از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی خواست تا با بسیج تمامی امکانات، در جهت اتخاذ اقدامات مناسب در حمایت از مسئله فلسطین تلاش کنند.

خوشرو هرگونه تلاش از سوی برخی اعضای سازمان همکاری اسلامی در به رسمیت شناختن و عادی سازی رابطه با رژیم اسرائیل را خیانت به برادران و خواهران فلسطینی و تشویق این رژیم در ادامه جنایت و اشغالگری خواند.

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل با محکومیت جنایت های صورت گرفته علیه ملت مظلوم و بیگناه فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین و همدردی با بازماندگان قربانیان این جنایت، از مبارزات مشروع آنها جهت برخورداری از آزادی، استقلال و برپایی کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف حمایت می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری شفاف ، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1397، کدخبر: 460011، www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
کاش سریع تر همه این ها به نتیجه جامعی برسند ؛ این جنایت هارا اگر بشار اسد انجام میداد همه آماده حمله به این کشور میشدند
ا.ح75
علی1101
Norway
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
باید جنایت های این عوضی هارو بهش پاسخ داد ؛ هیچ کشوری نباید دربرابر این ها سکوت اختیار کنه
ا.ح75
ناشناس
Norway
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
بزودی این رژیم رو از فشار هایی که به خاطر برجام به جامعه بین الملل اورد پشیمون می کنیم
ن.ف83
ناشناس
Norway
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
همه کشور ها باید دست به دست هم بدند و برای تحریم این کشور کمک کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
ملل مسلمان باید با هم دلی و اتحاد در برابر اسراییل به صورت مقاومتی ظاهر بشن تا اون روز دیگر هیچ کس جرعت نزدیک شدن به ممالک اسلامی رو نداشته باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین