پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند.

شعارسال:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم باید در هر زمینه ای حق نقد، اعتراض محترمانه نسبت به عملکرد مسئولان دولت و سایر نهاد های مربوطه داشته باشند. عملکرد برخی ارکان و صاحب نظران اقتصادی در زمینه های اقتصادی و معیشت مردم آنقدر ضعیف بوده که مردم صبور ایران اسلامی را به اعتراض کشاند.

آیااین درست است مردم معترض که فقط خواسته ی رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشت خود را دارند خطا کار و آشغال خطاب کنند؟!!! برخی به این مردم برچسب های ناصحیح زدند؟ دولت موظف به رسیدگی به دغدغه های مردم هست.

اگر تعدادی مرتکب خطایی شدند باید در یک دادگاه عادل به اعمال آنان رسیدگی کنند. عده ای از سیاسیون آنقدر میل به قدرت دارند که با انجام هر کاری به هر دری میزنند که در قدرت باقی بمانند.اینها همان کسانی هستند که یا برادران دزد پرورش دادند یا پسران با ژن برتر.

آری، این ها همان افراد منفعت طلب هستند که فقط به فکر خانواده و حزب خود هستند. به ندرت می بینیم که یک وزیر یا یک نماینده مجلس نخبه علمی باشه؟ پس شایسته سالاری کجا رفته است؟

بههرحال هر کس بضاعتی دارد مردم به شدت گله مند هستند و صبرشان هم حدی دارد. کسی نمیداند اگر این کاسه صبر لبریز شود مردم چه خواهند کرد. چرا ثروتمندترین کشور دنیا از لحاظ ذخایر نفتی, گازی، منابع طبیعی باید فقیر ترین مردم دنیا را داشته باشد؟

مردم ایران اسلامی پا به پای امام بزرگوار انقلاب کردند که آزادی و با هم در تمام مسائل برابر باشند، تفکرات خود برتری و خود مختاری را خنثی کنند،آسایش روحی روانی داشته باشند. ای کاش امام بود...

مردمان این مرز بوم وقتی با نیایش با پروردگار خود هستند از خدای خود خواستار صلح جهانی و دنیایی بدون جنگ هستند و همیشه حامی مظلومین جهان اسلام بودند. مردم ایران برادران مسلمان خود مردمان فلسطین و سوریه را دوست دارند و آرزوی هر ایرانی سرافرازی برادران مسلمان مظلوم خود است اما ما وقتی می بینیم کارخانه ها،پروژه های عمرانی کشور به علت عدم تامین بودجه اکثریت آنان خوابیده است و تعداد بیکاران روز به روز افزایش پیدا می کند و دولت مردان کاملا میدانند که عامل اصلی هنجار های جامعه بیکاری است.

پی نوشت1: این اختلافات سیاسیون که با تصمیم های نا صحیح باعث شده اقتصاد ایران با تورم روبرو شود

پی نوشت۲: صاحب حقیقی ایران ملت ایران است از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمت سرشار از آبادانی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی و حرکت در مسیر ولایت مداری برای شما و همه خدوم وملت ایران را خواستارم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 5بهمن1396 ، کدخبر: 557238: www.tabnakkohkiluye.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین