پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
جوان لنده ای با بهره گیری از فضای اینستاگرام از عملکرد دو گانه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه بویراحمد در سفر به شهرستان ها و روستاهای مرکز استان انتقاد کرد.

شعار سال: یکی از جوانان شهرستان لنده با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در پیج اینستاگرام خود با انتقاد از رفتار دو گانه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سفر به مراکز شهرستان ها و حضور در روستاهای مرکز استان انتقاد کرد.


باسلام خدمت استاندارکهگیلویه وبویراحمد جناب آقای علی محمد احمدی:

خواهشن من به عنوان یک شهروندلنده دارم انتقاد از شما می کنم شما الان حدودا 2دوسال استاندارشدی چندبارمردم لنده شما را ملاقات کردن، هیچی زیرا اصلا شما تاحالا لنده نیومدین که کسی شما را ملاقات کند پس خواهشن اول مشکلات شهرستان ها را رفع کنید بعد بروید دنبال روستاها یک نگاهی هم به جنوب استان بیندازید نه فقط دور مرکز را نگاه کنید به امید دیدار در لنده(شهرستان اولین ها).

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 26 مرداد 97، کد مطلب: 109988، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین