پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
نماینده مردم اردکان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اردکان در سال 1394 با تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید باستانی نوروز گفت: بهار، فصل شکفتن، نوشدن و بیداری طبیعت است و فرصت بسیار مغتنمی است که از این نوزایی در عالم، برای پی افکندن تحول درونی بهره جست و مسئولان نیز با توانی مضاعف، کمر همت برای رفع مشکلات مردم ببندند.

شعار سال: منطقه یزد، محمدرضا تابش با بیان اینکه هویت همه ما از انقلابی است که برای به ثمر رساندن آن، مردم مرارت‌های زیادی کشیدند و شهدای زیادی را تقدیم کردند، گفت: جناح و گروه و دسته و حزب می گذرد و آنچه می ماند اعمال و خدماتی است که در دوره کوتاه مسئولیت‌ها برای جذب رضایت خالق و مخلوق به جای گذاشته‌ایم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در بخشی از سخنانش به تنگناها و وضعیت فعلی کشور اشاره کرد و گفت: علیرغم مشکلات موجود؛ بسیاری از درخواست‌های مردم با ابزار مدیریتی و تدبیر قابل رفع است و انتظار دارم مسئولان شهرستان مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند و حتی دیدار‌های چهره به چهره خود با مردم را بیشتر و صرفا به دیدارهای رسمی بسنده نکنند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور همچنین حرکت شهرستان بر مدار برنامه محوری را مورد تاکید قرار داد و با تبیین چشم انداز اردکان در سال‌های آینده، گفت: مسائل فرهنگی و علمی؛ سلامت و بهداشت، محیط زیست آب و کشاورزی، مهاجرت، میراث فرهنگی و استفاده بیشتر از توان تخصصی و ایده متخصصان شهرستان در پیشبرد امور، از مواردی است که باید نخبگان و هر یک از دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسئولیت خود ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت، راهکارهای خود برای تسریع درتحقق این مهم را ارائه دهند.

تابش همچنین با تقدیر از مردم شهرستان اردکان برای شرکت گسترده در انتخابات و رای اعتماد مجددشان، گفت: انتخابات دارای پیام های روشنی بود که پاسخ به لبیک رهبری در فراخوان گسترده در انتخابات، اعتماد به نظام علی‌رغم انتظارات و برخی گلایه‌ها، رای به ارزشهای انقلاب و نفی تنش و تمامیت خواهی از جمله این موارد بود که قطعا این مشارکت بالا، ضریب امنیت ملی را ارتقاء داد و پیوند مردم و حاکمیت را ترمیم کرد.

نماینده مردم اردکان سفر رئیس جمهور به استان یزد را مورد اشاره قرار داد و آن را دارای خیر و برکت برای استان دانست و گفت: مواضع قاطعانه رئیس جمهور در دفاع از شخصیت های مورد احترام مردم، منطبق بر سلیقه مردم استان یزد است که بارها آن را در مقاطع مختلف و انتخابات گوناگون خصوصا انتخابات اخیر به منصه ظهور رساندند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که یزد پایگاه علم و فرهنگ و فقاهت است و عزاداری‌های آن مورد توجه همه ایرانیان و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است اما قطعا در کنار دلبستگی‌های دینی و اجتماعی، مردم استان یزد با سلایق گوناگون حتی ادیان مختلف، دارای علایق سیاسی نیز هستند که باعث ظهور و بروز آن تفکر در استان شده است زیرا این رای و نظر مردم است که باید جاری و ساری باشد و نمی توان از مردم سخن گفت ولی نظرشان را اعمال نکرد و علایق آنان به شخصیت های استان را نادیده گرفت.

منتخب مردم اردکان تصریح کرد: نباید این حرف ها و کشمکش ها به میان مردم بیاید که چیزی جز عدم اعتماد مردم به حاکمیت و ناامیدی آنان ثمری ندارد.

تابش در پایان از همه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و ائمه جمعه شهرستان و نیروهای انتظامی و امنیتی تقدیر و سپاسگزاری کرد و ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان در جهت حفظ وحدت و آرامش مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 28 اسفند 1394، کد مطلب: 94122817180: آدرس سایت: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین