پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
مجید قناد معروف به "عمو قناد" مجری قدیمی برنامه های کودک و نوجوان صدا و سیما بعد از دیدار با مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) به کانون تطهیر کنندگان داوطلب پیوست.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، دکتر سعیدخال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام(ره) در این دیدار با اشاره به فعالیت های داوطلبانه گفت: فعالیت داوطلبانه، یک پدیده اجتماعی پر دامنه است که اثرات مهم و مثبتی بر جامعه می گذارد و موجب میشود قسمتی از منافعی که جامعه به شما رسانده است به جامعه برگردد.
وی در ادامه گفت: شهروندان مخصوصا چهره های شناخته شده با مسئولیت پذیری و عضویت در کانون تطهیر کنندگان داوطلب می توانند در شرایط بحرانی مسئولیت اجتماعی خود را ادا کنند .
مجید قناد هم با استقبال از این طرح، آمادگی خود را برای پیوستن به کانون تطهیر کنندگان داوطلب اعلام کرد و در ادامه با پر کردن فرم به عضویت این کانون درآمده و کارت عضویت تطهیرکننده داوطلب از سازمان بهشت زهرا(س) دریافت کرد.

مجید قناد پس از عضویت در کانون تطهیر کنندگان داوطلب گفت: با افتخار و برای داشتن آینده ای روشن برای کشور و مردم عزیز کشورم و با هدف اینکه بتوانم روزی باری را از روی دوش مردم کشورم در شرایط سخت بردارم به عضویت این کانون درآمدم.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سازمان بهشت زهرا، تاریخ -، کد مطلب: 32708: www.beheshtezahra.tehran.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
این.کانون دقیقا چیه و.چیکار میکنه؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین