پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مطلوب است افتخار آفرینی های استان را با زبان هنر و با مشارکت هنرمندان به خاطراتی ماندگار تبدیل کنیم.
شعار سال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مطلوب است افتخار آفرینی های استان را با زبان هنر و با مشارکت هنرمندان به خاطراتی ماندگار تبدیل کنیم.

حمدعلی طالبی امشب در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس خبری شکوه مشارکت به مناسبت سالگرد انتخابات ۲۹ اردیبهشت، با بیان اینکه استان یزد در سال گذشته و در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توانست به لحاظ درصد مشارکت رتبه اول را در کشور به دست آورد، اظهار داشت: امسال در اولین سالگرد این افتخارآفرینی بزرگ روابط عمومی استانداری تصمیم گرفت صحنه هایی از این حضور و مشارکت مردمی را دوباره به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه مشارکت ۹۳.۴ درصدی مردم استان یزد در انتخابات سال گذشته، تبلور حضور و مشارکت مطلوب آنان در سرنوشت خودشان بود، افزود: حفظ و ارتقای درصد مشارکت مردم استان در انتخابات سال ۹۶ بسیار سخت است، اما ناممکن نیست.

طالبی با اشاره به اینکه امیدواریم چنین مشارکت مطلوبی را در دوره های بعدی انتخابات نیز شاهد باشیم، تاکید کرد: ضرورت دارد زمینه حضور مردم را در عرصه های مختلف فراهم کنیم و پس از آن پاسخ خوبی برای اعتماد آنان داشته باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از جلوه های بسیار ارزشمند انتخابات سال گذشته را ارتباط مطلوب رسانه های استان با دست اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش اجرا و نظارت دانست و تصریح کرد: همراهی و همدلی رسانه ها با مسئولان توانست زمینه مشارکت خوب مردم در شهرستان ها و نقاط مختلف استان را فراهم کند و در نهایت بهترین شرایط برای حضور مردم در انتخابات ایجاد شود.

طالبی افزود: آثار هنرمندان عکاس استان این فرصت را به وجود آورد تا بار دیگر و در این مکان زیبا بخشی از صحنه های باشکوه انتخابات سال ۹۶، دوباره در معرض دید عموم قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه ظرفیت های هنری استان در بخش عکاسی نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، خاطرنشان کرد: مطلوب است افتخار آفرینی‌های استان را با زبان هنر و با مشارکت هنرمندان به خاطراتی ماندگار تبدیل کنیم.
در نمایشگاه عکس شکوه مشارکت، ۲۹ اثر به مناسبت ۲۹ اردیبهشت از بین بیش از ۲۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه نمایشگاه انتخاب شده و در کوی فرهنگ و هنر مازاری‌های یزد به نمایش درآمده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
امیدواریم واقعا به این درجه برسیم که این اتفاق در استان بیفته
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین