پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با همتای آلمانی خود اعلام کرد که دو طرف در این دیدار در مورد جلوگیری از نقض آتش‌بس سوریه گفتگو کرده‌اند.

شعارسال: به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با همتای آلمانی خود اعلام کرد که دو طرف در این دیدار در مورد جلوگیری از نقض آتش‌بس سوریه گفتگو کرده‌اند.

سرگئی لاوروف در مورد این دیدار گفت: ما به بررسی همکاری‌های دوجانبه در مورد مسائل بین‌المللی پرداختیم. حملات به بروکسل بیانگر لزوم مبارزه مشترک با تروریسم بود.

وی در ادامه گفت: ما به همکاری نزدیک با آلمان علاقه‌مندیم. همکاری با آلمان از اولویتهای ما به شمار می‌رود.

وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: ما در مورد آتش‌بس سوریه گفتگو کردیم. ما به ابراز عقاید در مورد شرایط ممانعت از نقض آتش‌بس سوریه پرداختیم.

وزیر خارجه آلمان نیز در این کنفرانس خبری گفت: ما در مورد مسائل بسیاری مانند ایران، لیبی و سوریه گفتگو کردیم. چنین مذاکراتی از اهمیت بسیاری برخوردارند. به ویژه در مورد حملات تروریستی به بروکسل. ما به همکاری با یکدیگر علیه تروریسم نیاز داریم.

اشتاین‌مایر ادامه داد: ما در مورد وضعیت در سوریه گفتگو کردیم. به راه‌حل سیاسی در این کشور برای اولین بار امیدواریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزارای تسنیم، تاریخ انتشار: 4فروردین1395، کدخبر: 1032949: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین