پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کارشناس سیاسی گفت: اصطلاح برجام۲ برای چندمین بار توسط برخی از چهره‌های سیاسی کشور استفاده شده و نقد رهبری نظام در خصوص این تفکر نشان از خطری است که کشور را در حوزه سیاست خارجی تهدید می‌کند.

شعارسال: فؤاد ایزدی اظهار کرد: دغدغه رهبری در خصوص اصطلاحاتی همچون برجام 2 به این جهت است که آینده انقلاب را دچار چالش می کند و لذا وظیفه رهبری نیز اقتضا می کند تا بر همه مسائل اشراف کامل داشته باشند و نکات مهم را به مسئولین و مردم گوش زد نمایند.

وی تصریح کرد: زمانی که برخی چهره های سیاسی قصد انحراف مسیر انقلاب را دارند و یا علاقه ای به این کار نشان می دهند تا انحرافی در قانون اساسی و سیاست های کلان نظام داشته باشند، رهبری ورود پیدا می کنند و در سخنان ابتدای سال نقشه راه کشور را برای مردم و کارگزاران نظام ترسیم می کنند.

ایزدی گفت: در سخنان رهبرمعظم انقلاب هدف طرف مقابل و تاثیر گذاری روی نخبگان جامعه برای همه تبیین شد و لذا خواص و نخبگان با درک این موضوع که دشمن سعی دارد با تزریق مفاهیم مختلف درون جامعه اسلامی نفوذ کند باید بصیرت و اگاهی خود را بالا ببرند تا انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود.

عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات دانشگاه تهران بیان کرد: در این برهه حساس نخبگان و خواص جامعه باید بصیرت خود را بالا ببرند و با درک صحیح مفاهیم سخنان رهبری نظام در ترسیم نقشه راه، در مسیر رشد و بالندگی انقلاب تلاش کنند.

وی اذعان کرد: عملکرد طرف مقابل برای همگان مشخص و درک آن کار پیچیده ای نیست، لذا اگر نخبگان و خواص دچار انحراف شوند، انقلاب با چالش جدی روبرو می شود، کما اینکه برخی چهره های سیاسی در طول انقلاب به زمین خورده و باید از آنها درس عبرت گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:4فروردین1395، کدخبر: 1032957: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین