پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۰۱۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از آغاز پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز تا سقف یک‌میلیارد تومان از هفته آتی خبر داد.
شعارسال: مسعود پزشکیان در تشریح نشست دیروز نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری گفت: از هفته آینده پس از امضای روسای سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان اصل سپرده‌ها آغاز می‌شود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از امضای روسای سه قوه حداکثر ظرف مدت یک ماه تمامی سپرده‌های تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت می‌شود، افزود: پرداخت این مبالغ شامل حال تمامی سپرده گذاران در موسسات مالی و اعتباری که دارای مشکل بوده‌اند، می‌شود چه سپرده گذارانی که پس از تشکیل کاسپین در این موسسه سپرده گذاری کرده‌اند و چه شامل حال سپرده گذارانی که در تعاونی‌های منحله سپرده گذاری کرده بودند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات این بوده که گروهی که در حال شناسایی اموال هستند باید با سرعت بیشتری این اقدام را انجام دهند تا بتوان منابع را تامین کرد و مابقی سپرده‌ها نیز از این طریق پرداخت شود. 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیئت‌های تسویه بر روند پرداخت سپرده‌های تا سقف یک میلیارد تومان نظارت می‌کنند، به خانه ملت تصریح کرد: در حال حاضر بانک مرکزی مانع هر نوع مداخله‌ای در این حساب‌ها شده و هر نوع پرداختی با نظارت و همراهی کارشناسان بانک مرکزی انجام می‌شود و براساس منابع در این زمینه اقدام می‌شود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک مرکزی نحوه مراجعه سپرده گذاران به موسسات مالی و اعتباری و همچنین اینکه سپرده گذاران به کدام بانک برای دریافت سپرده خود مراجعه کنند را اعلام می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 3خرداد 1397 ، کدخبر: 3970303098 ،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این موسسات نمیدانیم چگونه توانسته اند فعالیت های خود را تا به الان ادامه بدهند ؛ با چه مجوزی
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
واقعا چه مردم زودباوری داریم که میشه راحت ازشون کلاه برداری کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین