پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به استان مرکزی از پروژه های بخش کشاورزی این استان در شهرستان های زرندیه و ساوه بازدید کرد.

شعار سال: محمود حجتی به همراه جمعی از مدیران ارشد این وزارت عصر امروز در سفر به شهرستان زرندیه از کارخانه تولید کود و سموم کشاورزی شرکت آرمان سبز آدینه بازدید کردند.

این کارخانه که بزرگترین کارخانه خصوصی کود و سموم کشاورزی در انواع فرمولاسیون های موجود است، با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید ۵۵ هزار تن کود کشاوری و ۱۵ هزار تن سموم کشاورزی با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در مامونیه شهرستان زرندیه واقع است.

وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در ادامه سفر خود به استان مرکزی، از فاز نخست مجتمع گلخانه ای شرکت کشاورزی زرین کشت پایدار در شهرستان زرندیه بازدید کردند.

فاز نخست این مجتمع ۵۰ هکتاری به مساحت ۱۵ هکتار با ظرفیت سالانه شش هزار تن به بهره برداری رسیده و یا در حال اجرا می باشد و با اجرای آن برای ۱۸۰ نفر به طور مستقیم و ۳۵۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در این سفر همچنین از مجتمع کشت و صنعت زرخیز فصیح در شهرستان زرندیه بازدید کردند.

در این مجتمع ۲۵۰۰ هکتاری، سالانه ۲۵ تا ۳۰ هزارتن انواع محصولات زراعی (از جمله گندم،جو و ذرت علوفه ای) و باغی (از جمله بادام و پسته) تولید می شود و ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۲۵۰ نفر به طور فصلی در آن اشتغال دارند.

در این سفر، وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیران ارشد این وزارت همچنین از کارخانه فرآوری و بسته بندی خشکبار و مواد غذایی کشت و صنعت فدک در شهرستان زرندیه بازدید کردند.

در این کارخانه، با ۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ظرفیت سالانه هفت هزارتن تولید، ۴۵۰ قلم خشکبار،حبوبات و محصولات غذایی (از جمله اسنک،پاپ کورن،چای و نسکافه) فرآوری و بسته بندی می شود و ۶۴ نفر به طور دائم و ۱۰۰ نفر به طور موقت در آن اشتغال دارند.

همچنین،با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مدیران ارشد این وزارت، پروژه شهرک گلخانه ای شرکت تعاونی کشت و صنعت پگاه آدینه سبز به مساحت ۱۰ هکتار با ظرفیت تولید ۱۲۰۰ تن صیفی جات و دو میلیون و ۸۰۰ هزار شاخه گل رز با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۰ نفر در شهرستان ساوه کلنگ زنی شد.

وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در ادامه این سفر از شهرک گلخانه ای آوه در شهرستان ساوه نیز بازدید کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ 8 خرداد 97، کد مطلب:: www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین