پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
استاندار گیلان با بیان اینکه باید در خصوص رونق فضای کسب و کار استان تلاشی مضاعف داشته باشیم، گفت: بهره گیری از خرد جمعی و تعامل درون استانی نقش اساسی در پیشبرد اهداف توسعه محور استان دارد.
شعار سال: استاندار گیلان با بیان اینکه باید در خصوص رونق فضای کسب و کار استان تلاشی مضاعف داشته باشیم، گفت: بهره گیری از خرد جمعی و تعامل درون استانی نقش اساسی در پیشبرد اهداف توسعه محور استان دارد.

دکتر مصطفی سالاری در این نشست که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان و سایر مدیران استانی در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه، نیاز به وجود مرجعی فرابخشی کاملا ملموس است، تصریح کرد: اگر می خواهیم حداقل مشاغل با مقیاس متوسط و واحد های تولیدی و خدماتی متوسط در استان راه اندازی شود و موانع غیر منطقی سر راه سرمایه گذار قرار نگیرد، باید بدین منظور مرجعی فراگیر و فرابخشی که جامعیت لازم را داشته باشد تعیین گردد.

وی ستاد اقتصاد مقاومتی استان که متشکل از استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی است را مرجعی مناسب برای بررسی مسائل مختلف استان دانست و تصریح کرد: از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی مسائل مختلف استان را بصورت درون خانوادگی پیگیری می کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید در خصوص رونق فضای کسب و کار استان تلاشی مضاعف داشته باشیم، گفت: بهره گیری از خرد جمعی و تعامل درون استانی نقش اساسی در پیشبرد اهداف توسعه محور استان دارد.

دکتر سالاری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اعتبارات هزینه ای سال جاری، با بیان اینکه باید واقع بینانه و‌ واقع گرایانه تصمیم بگیریم، گفت: به نوعی عمل شود که کارمندان در دریافت حقوق ماهیانه و اضافه کار دچار مشکل نشوند.

وی در پایان سخنانش تاکید کرد: دستگاه های اجرایی با سیاستِ تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه هایی که مردم از آن نفع بیش‌تری می برند عمل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1397، کدخبر: 713405 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
ای بابا تو ایران خرد جمعی فقط یه چیز خوش اب ورنگیه که هیچ وقت بهش عمل نمیشه در عمل
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین