پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت توسعه و اشتغال در بنادر گفت: توسعه فعالیت‌های دریایی و اشتغال گیلان با حمایت سازمان بنادر و بخش خصوصی ممکن است.
شعار سال: استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت توسعه و اشتغال در بنادر گفت: توسعه فعالیت‌های دریایی و اشتغال گیلان با حمایت سازمان بنادر و بخش خصوصی ممکن است.

مصطفی سالاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات اجرایی و بهره‌برداری از دو شناور تخصصی در گیلان اظهار کرد: علاوه بر دو شناور پشتیبان و پاک بوم سرمایه‌گذاری‌های خدمات بندری در آستارا بااعتبار بالغ‌بر 100 میلیارد تومان در کنار ساخت سیلوهای گندم شروع‌شده و نوید خدمات ارزنده‌ای را در حوزه خدمات دریایی می‌رساند.

وی با اشاره به توسعه خدمات دریایی با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی افزود: با فعال کردن بخش خصوصی و حمایت‌های سازمان بنادر فعالیت‌های دریایی و مشاغل مربوط به آن در استان توسعه خواهد یافت.

استاندار گیلان با بیان اینکه بندرانزلی از بنادر پیشتاز استان در فعالیت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای بندر است گفت: فعالیت‌های بندری در انزلی به‌خوبی پیش رفته و در تجارت و احداث مارینا ازجمله خدمات دریایی و توسعه آن در گیلان است.

سالاری با اشاره به توسعه اشتغال با فعال شدن کامل مجموعه مارینا در بندرانزلی افزود: مارینا به‌عنوان بخشی از بندر  می‌تواند در توسعه گردشگری دریایی اثر جدی بگذارد و با توجه به استعدادهای آن کمتر از یک سال می‌تواند صدها شغل ایجاد کند.

وی با اشاره به فراهم کردن زیرساخت‌های دریایی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های که دولت در این راستا کرده یقیناً بخش خصوصی می‌تواند با هزینه کمتری توسعه آن را ادامه دهد و در رونق اقتصادی منطقه مثمر ثمر باشد.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین