پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
لیگ برتر از آنچه فکر می کنید به عملکرد مسئولان مازندران در روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی نزدیک تر است!شهر فوتبالی ورزشگاه می خواهد!
شعار سال: لیگ برتر از آنچه فکر می کنید به عملکرد مسئولان مازندران در روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی نزدیک تر است!شهر فوتبالی ورزشگاه می خواهد!


 ۸ اردیبهشت بود که با صعود نساجی مازندران به لیگ برتر غرور فوتبالی در کمربند سبز شمالی دوباره زنده شد و در حالی که همگان در جشن و سرور به سر می بردند به ناگاه ناامیدی جدیدی از دل امید فوتبالی شهر خسته سر برآورد و آن هم ، نداشتن ورزشگاه برای میزبانی از رقبای لیگ برتر هجدهم است ، که پس از گذشت حدود ۳۴ روز از صعود به سطح نخست رقابتهای فوتبال کشور ، هواداران دلنگران را دلنگران تر کرد و همچنان چشمان منتظرشان چشم انتظار عنایت مسئولان است. و گویا لیگ برتر همه را غافلگیر کرده و چیزی شبیه فرزند ناخوانده برای فوتبال مازندران رقم خورد!

البته پس از پایان دیدارهای خانگی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر یعنی پس از دیدار ما قبل پایانی لیگ یک در برابر فجر سپاسی شیراز ، کار تخریب و باز سازی ورزشگاه فرسوده شهر با حدود ۷۰ سال قدمت آغاز شد ولی تا به امروز به نظر هواداران ، کار عمرانی آن کند و به گزارش مسئولان ، بر اساس تقویم در حال اجرا است و از برنامه عقب نیست.

حال با قرعه کشی دیشب رقابتهای لیگ برتر و مشخص شدن میزبانی نساجی در هفته نخست از ذوب آهن اصفهان ، همگان منتظر هستند تا ببیند که این میزبانی در کجا خواهد بود! در قائم شهر و یا در ... !

در صورت آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی ، پس از ۲۴ سال چشم انتظاری ، هواداران نساجی به آرزوی دیرینه خود دست می یابند ، و در صورت آماده نشدن که تلخ کامی را برای هواداران شمالی به همراه دارد ، این سوال را مطرح است که رقابت در کجا برگزار شود!؟

در صورت عدم آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی ، از آنجایی که مازندران ورزشگاه استاندارد و مورد تائید ای اف سی ندارد ، بالاجبار باید میزبانی از دیگر تیم ها را در استان های همجوار انجام دهد! و این یعنی زجر فوتبالی برای هواداران مازنی!

بر اساس گزارش مسئولان ، از وزیر ورزش و جوانان گرفته تا استاندار مازندران و نمایندگان مجلس ، همگی مصمم بر اجرای طرح و پایان آن تا ۴ و ۵ مرداد یعنی روز برگزاری رقابتهای لیگ برتر هستند ، که اهتمام جدی مسئولان قابل ستایش است ولی شهر دلنگران است و هواداران شمالی در اضطرابند اضطراب!

تا آغاز رقابتها فقط ۵۵ روز باقی مانده که البته زمان کمی نیست ولی در مقابل نیز اجرای ، سکوی ضلع شرقی و بازسازی سکوی ضلع شمالی ، پرژکتورها ، اسکوربورد ، رختکن دو تیم ، سایت اداری ، بازسازی سکوی جنوبی و ... نیز کار کمی نیست که برای بازسازی متحمل زمان خواهد شد! حال باید منتظر ماند و دید تا رقابتها در قائم شهر برگزار می شود ، و یا باز باید ۳۰ هزار هوادار را در به در لیگ برتر کرد!

امید این شهر پایانی ندارد ، چه در وطنی شهر و یا چه در آزادی و تختی ابر شهر ، هر کجا که باشد خیزش یک استان برای ببرهای هیرکانی حتمی است ، ولی انتظار هواداران از مسئولان استانی و ملی نیز حتمی است و داشتن یک ورزشگاه که حداقل های برگزاری رقابتهای لیگ برتر است ، برای شهر سهم و خواسته بزرگی نیست!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال  در تلگرام، تاریخ انتشار 11 خرداد 97.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
باباین امکاناتی کمی که دارن ازشون انتظار قهرمانی هم دارن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین