پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
احسان مکتبی در مراسم تکریم و معارفه بخشداری داشلی‌برون در گنبدکاووس اظهار کرد: نقاط مرزی گلستان دارای محرومیت‌های زیادی است و رفع محرومیت از این مناطق از برنامه‌های اولویت‌دار دولت در استان است.
شعار سال: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: رفع محرومیت در مناطق مرزی گلستان از برنامه های اولویت دار دولت در استان است.

احسان مکتبی در مراسم تکریم و معارفه بخشداری داشلی‌برون در گنبدکاووس اظهار کرد: نقاط مرزی گلستان دارای محرومیت‌های  زیادی است و رفع محرومیت از این مناطق از  برنامه‌های اولویت‌دار دولت در استان است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های جدی و مورد تاکید استاندار گلستان توجه و تمرکز جدی بر روی مناطق مرزی است.

مکتبی ادامه داد: مسیر اداره کل سیاسی, ایجاد گفتمان و گفتگو بین اقوام، مذاهب و احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف است و معتقدیم باید خوب بشنویم تا با ایجاد همدلی و مودت در برطرف کردن مشکلات گام برداریم زیرا بهترین راه استراتژیک حل مشکلات جامعه ایجاد گفتمان و گفتگو است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در حوزه انتخابات و انتصابات مدیران استانی تصریح کرد: بیشتر انتخابات و انتصابات با پیشنهادات فرمانداری انجام می‌شود تا بسته مدیریتی کامل در فرمانداری برای افزایش توان مدیریتی امکان‌پذیر شود و فرمانداری‌ها بیش از گذشته پاسخگوی مردم باشند.

وی یادآور شد: شنوایی سیستم یکی دیگر از شاخص‌های انتخاب و انتصاب است، مدیریت‌ها باید گوش شنوا برای شنیدن مسائل و مشکلات داشته و این سیستم شنیدن را اولویت کاری خود قرار داده ایم.

مکتبی تاکید کرد: در گذشته به مناطق محروم کمتر توجه شده و در نظر داریم تا با مدیران لایق و ارائه خدمات بهتر بتوانیم این کم‌توجهی را ترمیم کنیم چرا که معتقدیم امروزه شهروندان مناطق مرزی با دیگر مناطق گلستان هیچ تفاوتی ندارند و خدمات باید به صورت یکسان به همه آن‌ها ارائه شود.

وی شفافیت سیستم را از دیگر شاخص‌های انتخاب و انتصاب دانست و گفت: در حوزه‌های مختلف مدیریتی باید پاسخگوئی شفافی برای مردم داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397، کدخبر: 4312544 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین