پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
روز شنبه 12 خرداد 1397،خبری با عنوان ” روابط عمومی صنعت حمل و نقل هوایی در سیطره خاندان جعفرزاده ” در برخی از کانال های تلگرامی فعال در حوزه هوانوردی دست به دست شد و با لحنی طعنه دار و با نیت ظاهری خیرخواهی ، علی الظاهر قصد افشاگری در خصوص جعفرزاده های فعال در روابط عمومی صنعت حمل و نقل هوایی کشور را داشت. ورای اینکه نیت تولید و منتشرکنندگان خبر،چه چیز می تواند باشد و هدف از انتشار این خبر چیست،باید بپذیریم که در جریان رقابت و یا دشمنی با دیگران،حق بی تقوایی و تخریب نداریم.
شعارسال: روز شنبه 12 خرداد 1397،خبری با عنوان ” روابط عمومی صنعت حمل و نقل هوایی در سیطره خاندان جعفرزاده ” در برخی از کانال های تلگرامی فعال در حوزه هوانوردی دست به دست شد و با لحنی طعنه دار و با نیت ظاهری خیرخواهی ، علی الظاهر قصد افشاگری در خصوص جعفرزاده های فعال در روابط عمومی صنعت حمل و نقل هوایی کشور را داشت. ورای اینکه نیت تولید و منتشرکنندگان خبر،چه چیز می تواند باشد و هدف از انتشار این خبر چیست،باید بپذیریم که در جریان رقابت و یا دشمنی با دیگران،حق بی تقوایی و تخریب نداریم.
شاید ما هم نقدهایی چند بر عملکرد آقای رضاجعفرزاده(روابط عمومی محترم سازمان هواپیمایی کشوری) و یا عملکرد خواهران جعفرزاده در هواپیمایی تابان و ایرتور،داشته باشیم. اما آموخته ایم که نقدها را در کنار توانمندی های افراد و همچنین شرایط واقعی که در آن قرار داشته و اقدام به تصمیم گیری می کنند، مطرح کنیم. نقد بدون توجه به این دو شاخص،عموما گرایشات سیاه نمایی بخود خواهد گرفت.

اوایل سال 1397 ، در یکی از اخبار منتشر در سایت ایرلاین پرس، انتقاداتی را متوجه هواپیمایی ایرتور نموده بودیم. طبق معمول ، خبر انعکاس یافته در سایت ، در کانال ها و گروه های تلگرامی فعال در حوزه حمل و نقل هوایی، منتشر شد و شرایط برای ارتباط گیری با خانم جعفرزاده روابط عمومی ایرتور ، فراهم گردید. بیانی شیوا، گوشی شنوا ، سطح تحصیلات عالی مرتبط(دانشجوی دکتری در رشته مرتبط با حوزه کاری)، …… ، برخی از ادراکیات و استنباط های بعمل آمده توسط ما ، از وی بود. آیا چنین مدیر یا نیروی کارشناسی ، شایسته فعالیت در چنین پستی نیست؟ لذا توصیه می کنیم در رقابت یا دشمنی با دیگران، بی تقوایی نکنیم.

کمتر فعال رسانه ای یا صاحب رسانه متمایل به انعکاس اخبار حمل و نقل هوایی در کشور وجود دارد که با آقای رضاجعفرزاده و روابط عمومی گرم وی آشنا نباشد(حتی برخی از اصحاب رسانه به شوخی می گویند که آقای جعفرزاده،مهره مار دارد).ورای برخی تیزبازی های خاص جناب جعفرزاده و  پاسخ دهی سیاسی و سیاستی به برخی از سوالات و چالش ها، باید پذیرفت که نامبرده از سابقه موثر و سطح توانمندی ها و صلاحیت های حرفه ای لازم در این حوزه برخوردار است. اثبات این عرایض را باید در جوانی آقای جعفرزاده و سوابق جبهه و جنگ وی تا عملکرد او در روزهای حاضر،جستجو کرد.لذا توصیه می کنیم در رقابت یا دشمنی با دیگران، بی تقوایی نکنیم.

سایر اعضای خانواده جعفرزاده نیز کم و بیش با چنین قابلیت هایی ، پا به عرصه فعالیت حرفه ای گذاشته اند. باید پذیرفت که نقد سازنده در حوزه های حرفه ای ، علاوه بر اینکه مورد تاکید می باشد، در نگاه شرعی ، حتی به گونه ای تلکیف دینی نیز محسوب می شود. در مقابل هم باید توجه داشت که به بهانه نقد، خدای ناخواسته وارد بحث تخریب دیگران نشویم.

در این ایام عزیز و ماه ضیافت الهی، بد نیست که به آیه 11 سوره مبارک بقره،توجه خاص داشته باشیم :

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ /
هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمین فساد نکنید، مى‌گویند: همانا ما اصلاح گر هستیم


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایرلاین پرس ، تاریخ انتشار 13 خرداد 97 ، کد خبر: 76293 ، airlinepress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین