پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
شهردار محمدیه گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به افراد کم توان ذهنی، مبلمان شهری متناسب با این افراد مناسب‌سازی می‌شود.

شعار سال: مریم نخستین در جلسه ای که عصر امروز میان مدیرکل سازمان بهزیستی قزوین، شهردار محمدیه، اعضای موسسه خیریه کوثر مشیز و معاون اداری و مالی موسسه خیریه برگزار شد، اظهار داشت: داشتن شهری مناسب و باطراوت و متناسب با نیازهای عموم مردم به ویژه معلولان جسمی و ذهنی هدف مشترک میان سازمان بهزیستی و شهرداری بوده که برای ارتقا و توسعه آن نیاز به تعامل دو سویه است که به حتم مجموعه شهرداری حمایت‌های ویژه را دارد.

وی ادامه داد: نصب ست‌های ورزشی مختص افراد کم‌توان ذهنی در پارک های سطح شهری و همچنین مختص کودکان و سالمندان در دستور کار شهرداری است و ان‌شاالله تا عید فطر نصب می‌شوند.

شهردار محمدیه افزود: شهر محمدیه دارای ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذار است و از آنجایی که پیشانی شهر قزوین بوده، می‌تواند جاذب خوبی هم باشد.

نخستین عنوان کرد: اگر در بحث درآمد و اقتصاد شهری دچار مشکل نشویم و در مجموعه شهرداری بودجه کافی وجود داشته باشد مطمئنا گردش مالی به درون شهر نیز منتقل می‌شود.

موسسه خیریه کوثر در حمایت از افراد کم توان ذهنی مشارکت می‌کند

محمدرضا صادقی نژاد معاون اداری و مالی موسسه خیریه کوثر مشیز کرمان نیز اظهار داشت: این موسسه در سال 1371 تاسیس و با 25 سال سابقه در 3 حوزه اجتماعی، شبه خانواده و سلامت فعالیت دارد که در حوزه شبه خانواده 300 فرزند در 19 مرکز استان کرمان و 4 استان دیگر که قزوین نیز یکی از آنهاست نگهداری می‌شوند.

وی افزود: در بخش معلولان 150 معلول تحت پوشش این موسسه هستند و فعالیت‌های چهار درمانگاه در حوزه سلامت که بیش از 8 میلیون پذیرش دارند نیز قابل ذکر است؛ همچنین این موسسه در زمینه دندان پزشکی تخصص ویژه داشته و تنها اورژانس خصوصی کرمان و اولین اورژانس هوایی توسط این موسسه تاسیس شده‌ است‌.

صادقی نژاد ادامه داد: در حوزه آموزش، مجتمع آموزشی غیر انتفاعی دختران از مقاطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی تاسیس شده است که در بحث کیفیت و کمیت از بهترین آموزشگاه های کرمان است.

وی عنوان کرد: سیاست های این مجموعه پیرامون توسعه مراکز در استان‌های دیگر و نهایتا به صورت بین المللی است تا در امور خیر نقش پررنگ تری پیداکند و خداراشکر در قزوین با استقبال خوبی ره به رو شدیم.

معاون مالی و اداری موسسه خیریه کوثر مشیز خاطر نشان کرد: در استان قزوین زمینی در منطقه محمدیه به ‌موسسه واگذار شده است که قصد برپایی کلینیک عمومی با هدف درآمد زایی، پوشش حوزه شبه خانواده و همچنین اشتغال زایی را داریم و استان قزوین دومین پروژه از میان 10 پروژه ای است که در نظر گرفته شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17خرداد 97، کدمطلب: 1744174 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
سالل هاست که تهران و کلان شهر ها از نبود یک نظم خاص برای این افراد رنج میبرند
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
اینکه به فکر این افراد کم توان هم باشیم در شهر هامون خیلی مسئله مهم و زیباییه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین