پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۳۴۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
حدود 200 تشکل دانشجویی از سراسر کشور طی نامه‌ای از نمایندگان مجلس خواستند تا آراء و نظرات خود راجع به لایحه FATF را به صورت شفاف منتشر کنند تا فضای هرگونه نفاق و دورویی از بین برود.

شعار سال: در حدود 200 تشکل دانشجویی از سراسر کشور طی نامه‌ای به نمایندگان مجلس درباره بررسی لایحه FATF اعلام کردند: به منظور ایجاد فضای پاسخگویی مسئولین در کشور و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر این مهم و همچنین برای ثبت در تاریخ با استناد به بند دوم از فصل اول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ما به عنوان دانشجویان متعهد به اصول انقلاب و ملتزم به قوانین جمهوری اسلامی از شما دعوت می کنیم تا آراء و نظرات خود راجع به این لوایح را به صورت شفاف منتشر کنید تا فضای هرگونه نفاق و دورویی از بین برود.

متن این نامه در ادامه آمده است:

« نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

همانطور که مستحضر هستید لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF یکشنبه بیستم خرداد ماه در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

از آن جایی که اجرای کامل برنامه اقدام FATF باعث تولید اطلاعات دقیق درباره افراد و نهادهای تحریمی و نهادهای پوشش آن ها شده و انتشار این اطلاعات موجب افزایش شکنندگی اقتصاد ایران در مقابل تحریم های آمریکا می شود، اجرای برنامه اقدام تبعات خطرناکی برای امنیت و منافع ملی کشور در پی خواهد داشت.

با اجرای دستورات FATF به وسیله خودتحریمی و تحریم گروه‌های مقاومت، حتی بدون آن که مذاکره‌ای انجام دهیم در عمل صنعت موشکی خود را به عنوان یکی از پویا ترین صنایع کشور تضعیف می کنیم.

لذا شما نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، امروز در مقام تصمیم گیری مهم و تاریخی هستید که روزی برای آن باید در پیشگاه حضرت حق پاسخگو باشید.

به منظور ایجاد فضای پاسخگویی مسئولین در کشور و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر این مهم و همچنین برای ثبت در تاریخ با استناد به بند دوم از فصل اول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (مصوب بهمن ماه هشتاد و هفت) ما به عنوان دانشجویان متعهد به اصول انقلاب و ملتزم به قوانین جمهوری اسلامی از شما دعوت می کنیم تا آراء و نظرات خود راجع به این لوایح را به صورت شفاف منتشر کنید تا فضای هرگونه نفاق و دورویی از بین برود.

بدیهی است هر گونه سرباز زدن از این امر و مقاومت در برابر آن به معنای فرار از مسئولیت پذیری و پاسخگویی می باشد»

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 20 خرداد 97، کد مطلب: 13970320000302، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین