پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۳۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
رئیس سازمان بورس در بازدید نوروزی خود از شرکت بورس اوراق بهادار تهران از پذیرش عضویت سازمان بورس ایران در سازمان بین المللی کمیسیون اوراق بهادار (ISCO) خبر داد.

شعار سال: محمد فطانت رئیس سازمان بورس اوراق بهادار در جمع مدیران ارکان‌ و نهادهای مالی وابسته به این نهاد، گفت: پس از سالها تلاش و پیگیری مداوم متولیان بازار سرمایه، سازمان بورس اوراق بهادار ایران به عضویت سازمان بین المللی کمیسیون اوراق بهادار (ISCO) در آمد.

وی افزود: پس از پذیرش درخواست سازمان بورس برای عضویت در ISCO به تازگی از سازمان بورس ایران نیز برای شرکت در اجلاس سران ISCO که در کشور پرو برگزار خواهد شد دعوت به عمل آمده است.

دبیر شورای عالی بورس با ابراز امیدواری از تحقق اصول اقتصاد مقاومتی در سال 95 با افزایش شفافیت و توسعه بازار سهام عنوان کرد: مطابق با برنامه‌ریزی‌ها طی سال 95 روند پذیرش شرکت‌های متوسط و کوچک با هدف توسعه بازار سهام ادامه خواهد یافت و در عین حال انتظار می‌رود طی سال جاری با توسعه ابزارهای مشتقه از جمله بازار آتی ارز نسبت به تحقق اصول اقتصاد مقاومتی در بازار سرمایه ایران اقدام کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 فروردین 1395، کد مطلب: - : آدرس سایت: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین